🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  2. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  5. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15432.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ در بازار سنسورهای دوربین موبایل فاصله خود را با سونی کمتر کرد

بازار تلفن‌های هوشمند به‌رغم تمام مشکلات ناشی از همه‌گیری جهانی ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ همچنان به پیش رفت و همین مسئله به رشد بازار سنسورهای دوربین موبایل هم کمک کرد. سونی و سامسونگ دو ...

بازار تلفن‌های هوشمند به‌رغم تمام مشکلات ناشی از همه‌گیری جهانی ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ همچنان به پیش رفت و همین - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرودشت استان فارس - مسئله به رشد بازار سنسورهای دوربین موبایل هم کمک کرد. سونی و سامسونگ دو بازیگر بزرگ این بازار بودند و حالا فاصله بسیاری کمتری با هم پیدا کرده‌اند.

بر اساس جدیدترین اطلاعات شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics، سامسونگ از نظر سهم درآمد دومین برند بزرگ تولیدکننده سنسورهای دوربین موبایل است. شاخه سامسونگ LSI که - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرودشت استان فارس - سنسورهای ایزوسل را برای تلفن‌های هوشمند می‌سازد، در سال ۲۰۲۰ حدود ۲۹ درصد از سهم - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرودشت استان فارس - درآمدهای بازار را در اختیار داشت. سونی که پیشتاز این حوزه به حساب می‌آید، هنوز با سهم ۴۶ درصدی در جایگاه نخست جا خوش کرده است.

سامسونگ قبلا چیزی کمتر از ۲۰ درصد سهم درآمدها را در دست داشت در حالی که سونی بیش از ۵۰ درصد از درآمدهای بازار را از آن خود می‌کرد. این یعنی سامسونگ به لطف معرفی سنسورهای دارای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرودشت استان فارس - رزولوشن بالا و فناوری‌های جدیدتر به آرامی در حال کمتر کردن فاصله خود با سونی است. سنسورهای ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی این شرکت با استقبال خوبی از سوی تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند مواجه شد. مهم‌تر از آن، سامسونگ توانست پاسخ‌گوی سفارشاتی باشد که سونی نتوانسته بود آن‌ها را - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرودشت استان فارس - تامین کند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرودشت استان فارس

سونی به فروش گوشی‌های بیشتر از سوی هواوی دل بسته بود، اما تحریم‌های آمریکا مانع از فروش گسترده این محصولات در سطح جهانی شد. ولی در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرودشت استان فارس - آن سمت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرودشت استان فارس - بازار، سامسونگ سنسور دوربین‌های موبایل شرکت‌هایی مثل موتورولا، اوپو، ریلمی، ویوو و شیائومی را تامین کرد.

سامسونگ با عرضه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل GN2 که بزرگ‌ترین سنسور در دوربین گوشی‌های هوشمند - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرودشت استان فارس - ۲۰۲۱ است، و البته عرضه سنسورهای بالاتر از ۲۰۰ مگاپیکسل در آینده به‌خوبی برای به چالش کشیدن سونی آماده شده. یکی از مزیت‌های مهم این شرکت توانایی آن در بازاریابی مناسب سنسورهای ایزوسل است. در شایعات به احتمال - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مرودشت استان فارس - تولید سنسوری با رزولوشن ۶۰۰ مگاپیکسلی هم اشاره شده، اما شاید این سنسور برای تلفن‌های هوشمند تولید نشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone