🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  2. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15439.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

بیش از ۹۰ درصد کاربران محصولات اپل iOS 14 را نصب کرده‌اند

داده های تحلیلی «Mixpanel» نشان می دهد که میزان پذیرش نسخه iOS 14 در بین کاربران اپل از مرز ۹۰ درصد نیز فراتر رفته است. این در حالی است که اپل، آذرماه سال گذشته در گزارشی ...

داده های تحلیلی «Mixpanel» نشان می دهد که میزان پذیرش نسخه iOS 14 در بین کاربران اپل از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشهد استان خراسان - مرز ۹۰ درصد نیز فراتر رفته است. این در حالی است که اپل، آذرماه سال گذشته در گزارشی از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشهد استان خراسان - سهم ۷۲ - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشهد استان خراسان - درصدی iOS 14 خبر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشهد استان خراسان - داده و اعلام کرده بود که این نسخه روی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشهد استان خراسان - ۸۱ درصد از دستگاه‌های معرفی شده طی چهار سال گذشته نصب شده است.

طبق داده‌های اخیر Mixpanel در حدود ۹۰.۴۵ درصد از کاربران iOS آخرین نسخه سیستم عامل اپل را نصب کرده‌اند. با توجه به اینکه این نسخه کمتر از هفت ماه قبل منتشر شد، این درصد پذیرش رقمی چشمگیر است. در حال حاضر تنها ۵.۰۷ درصد کاربران نسخه iOS 13 و در حدود ۴.۴۸ درصد با نسخه iOS 12 یا نسخه‌های قدیمی‌تر کار می‌کنند.

اپل هنوز این آمار و ارقام را تایید نکرده است. براساس - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشهد استان خراسان - گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت Apple Developer، تا تاریخ ۶ اسفندماه در حدود ۸۰ درصد از تمامی دستگاه‌های اپل با نسخه  iOS 14 کار می‌کردند.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشهد استان خراسان

مهرماه سال گذشته، کاربران از ویژگی‌های نسخه جدید سیستم - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشهد استان خراسان - عامل اپل هیجان زده - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشهد استان خراسان - شده بودند و به سرعت نسخه جدید را دریافت کردند. ویجت‌های جدید،‌شخصی سازی آیکون‌ها، رابط کاربری - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشهد استان خراسان - مناسب برای برقراری تماس‌ها و قابلیت‌های - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشهد استان خراسان - مربوط به App Library در کنار برخی دیگر از ویژگی‌های جدید این نسخه باعث شود بتواند از محبوبیت خوبی در بین کاربران برخوردار شود. iOS 14 دو ویژگی خاص یعنی بهبود تجربه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشهد استان خراسان - کاربری و بهبود حریم شخصی بهره می برد.

در حال حاضر، اپل روی توسعه نسخه iOS 14.5 کار می‌کند که در دسترس - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مشهد استان خراسان - توسعه دهندگان و کاربران نسخه بتا عمومی قرار دارد. با وجودی که تاریخ انتشار این نسخه هنوز مشخص نیست، اما اپل می‌گوید احتمالا نسخه جدید و به روز رسانی شده فصل بهار در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت. نسخه iOS 14.5 نیز ویژگی های جدیدی به همراه دارد و کاربران می توانند با استفاده از آن از طریق اپل واچ، قفل آیفون خود را باز کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone