🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  3. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  4. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15440.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

میکروفن‌های جدید سنهایزر در دو مدل شاتگان و یقه‌ای معرفی شدند

سنهایزر از دو میکروفن جدید رونمایی کرده که به درد تولیدکنندگان محتوا و استفاده روی دوربین‌های معمولی یا تلفن‌های هوشمند می‌خورد. یکی از این محصولات نسخه جدید میکروفن MKE 400 برای دوربین‌ها و دیگری یک ...

سنهایزر از دو میکروفن جدید رونمایی کرده - تعمیرات کولر گازی گری در شهر چناران استان خراسان - که به درد تولیدکنندگان محتوا و استفاده روی دوربین‌های معمولی یا تلفن‌های هوشمند می‌خورد. یکی از این محصولات نسخه جدید میکروفن MKE 400 برای دوربین‌ها و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر چناران استان خراسان - دیگری یک میکروفن یقه‌ای برای گوشی‌های همراه است.

نسخه آپدیت‌شده MKE 400 - تعمیرات کولر گازی گری در شهر چناران استان خراسان - شاتگان از جوانب مختلفی نسبت به نسخه قبلی پیشرفت کرده؛ این دستگاه حالا ظاهری متفاوت دارد و از محافظ باد و درگاه هدفون بهره‌مند شده است. - تعمیرات کولر گازی گری در شهر چناران استان خراسان - MKE 400 اکنون می‌تواند به طور - تعمیرات کولر گازی گری در شهر چناران استان خراسان - خودکار دوربین را خاموش و روشن کند. این میکروفن یک محافظ باد اضافه هم دارد که کمک می‌کند تا در شرایط طوفانی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر چناران استان خراسان - صدای بهتری ضبط کنید.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر چناران استان خراسان

میکروفن MKE 400 حالا طوری طراحی شده که با تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها هم کار کند. سنهایزر این محصول را با کابل استاندارد TRS برای دوربین‌های DSLR یا بدون آیینه و کابل TRRS - تعمیرات کولر گازی گری در شهر چناران استان خراسان - عرضه می‌کند که برای گوشی‌ها به کار می‌رود. طراحی و قابلیت‌های جدید MKE 400 - تعمیرات کولر گازی گری در شهر چناران استان خراسان - می‌تواند این میکروفن را به رقیب خوبی برای جدیدترین میکروفن Rode تبدیل کند، چون نسخه قبلی این دستگاه فاقد قابلیت خاموش و روشن شدن خودکار و طراحی از مد افتاده‌ای بود. ولی این دستگاه حالا می‌تواند در مقابل Rode VideoMic Pro حرفی برای زدن داشته باشد.

البته قابلیت‌های جدید MKE 400 روی باتری آن اثر می‌گذارد. سنهایزر می‌گوید نسخه قبلی این میکروفن با یک باتری قلمی می‌تواند تا ۳۰۰ ساعت کار کند ولی نسخه جدید این دستگاه با دو باتری فقط تا ۱۰۰ ساعت دوام می‌آورد. قیمت نسخه جدید MKE 400 همچنان ۱۹۹ دلار است.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر چناران استان خراسان

میکروفن یقه‌ای XS Lav برای کاربرانی طراحی شده که کیفیت صدای بهتری می‌خواهند اما دوست ندارند میکروفن بزرگی مثل MKE 400 را حمل کنند. میکروفن‌های یقه‌ای معمولا در دو نسخه با رابط ۳.۵ میلی‌متری TRRS و یا USB-C عرضه می‌شوند. سنهایزر قبلا برای آیفون میکروفن یقه‌ای با رابط - تعمیرات کولر گازی گری در شهر چناران استان خراسان - لایتنینگ ساخته بود، اما آن دستگاه ظاهرا دیگر در بازار وجود ندارد.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر چناران استان خراسان

نسخه USB-C میکروفن XS Lav پرکاربردترین نسخه این محصول - تعمیرات کولر گازی گری در شهر چناران استان خراسان - است چون می‌تواند برای گوشی‌های اندرویدی و کامپیوترهایی که فقط یک درگاه صدا دارند هم استفاده شود. این نسخه با قیمت ۵۹ دلار و نسخه ۳.۵ میلی‌متری با قیمت ۴۹ دلار به بازار می‌آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حورآفرین نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
احیانا تعمیرگاه شما دور و بر 15خرداد چناران هم سرویس میده؟
پاسخ: بله در 15خرداد شهر چناران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone