🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  2. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15420.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ضعف هوش مصنوعی در تشخیص احساسات را با این بازی ساده درک کنید

محققان دانشگاه کمبریج در قالب چند بازی ساده، سیستم تشخیص احساسات مبتنی بر هوش مصنوعی را طراحی کرده‌اند که نه تنها نمی‌تواند درک درستی از احساسات کاربران داشته باشد، بلکه به راحتی فریب می‌خورد. سیستم ...

محققان دانشگاه کمبریج در قالب چند بازی ساده، سیستم تشخیص احساسات مبتنی بر هوش مصنوعی را طراحی کرده‌اند که - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسالم استان گیلان - نه تنها نمی‌تواند درک درستی از احساسات - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسالم استان گیلان - کاربران داشته باشد، بلکه به راحتی فریب می‌خورد.

سیستم تشخیص احساسات طراحی شده توسط وب‌سایت «emojify» با طراحی چند بازی ساده، تلاشی کوچک در زمینه فناوری تشخیص احساسات را - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسالم استان گیلان - به نمایش گذاشته است. به گمان بسیاری این بازی ها تنها جنبه تفریح - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسالم استان گیلان - و سرگرمی دارند و هوش مصنوعی در عمل نمی‌تواند احساسات افراد را به درستی تشخیص بدهد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسالم استان گیلان

محققان دانشگاه کمبریج با طراحی چند بازی ساده، نمایشی ساده از نحوه عملکرد ابزار تشخیص احساسات مبتنی بر هوش مصنوعی به نمایش گذاشته‌اند. کاربران می‌توانند - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسالم استان گیلان - با مراجعه به وب‌سایت emojify.info وارد بازی‌های تشخیص احساسات شوند. در وب‌سایت توضیح داده شده است که این سیستم می‌تواند شش احساس مختلف شادی، غم، ترس، تعجب، نفرت و عصبانیت را تشخیص بدهد، اما آنچه در عمل با آن روبرو هستیم، بیشتر شبیه شوخی است و فاصله زیادی با تشخیص احساسات دارد.

در یکی از بازی‌ها وقتی کاربر لبخند می‌زند سیستم او را - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسالم استان گیلان - فردی خوشحال تشخیص می‌دهد و وقتی اخم می‌کند، به عنوان فردی عصبانی معرفی می‌شود. در واقع سیستم تشخیص احساسات تنها براساس حالات و فرمت ظاهری چهره قصد،‌ برچسب خوشحال یا عصبانی به کاربران می‌زند که اطلاعات موثق و درستی نیست.

بسیاری منتقدان بر این باور هستند که هوش - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسالم استان گیلان - مصنوعی در حال حاضر قادر به تشخیص احساسات نیست و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسالم استان گیلان - اگر فردی بتواند چنین سیستمی را فریب بدهد، دیگر نمی‌توان گفت که آن احساس واقعی بوده است.

سیستم تشخیص احساسات emojify ادعا می‌کند که قوانین مربوط به حریم خصوصی را رعایت کرده - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسالم استان گیلان - و داده‌های تصویری کاربران در سرورهای این سیستم ذخیره نخواهد شد. در حالی که قوانین حریم خصوصی در مورد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسالم استان گیلان - سیستم تشخیص احساسات مطرح می‌شود، برخی انتقادهای جدی‌تری در مورد چنین فناوری‌هایی وجود دارد که پایه و اساس آن را زیر سوال می‌برد. بسیاری از منتقدان به چنین فناوری‌هایی معتقد هستند تشخیص احساسات افراد بدون رضایت آنها از نظر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسالم استان گیلان - اخلاقی کار درستی نیست.

زمانی که برای نخستین بار فناوری تشخیص چهره به عنوان راهکاری برای تایید هویت مطرح شد، با مخالفت‌های و موافقت‌های بسیاری به دلیل نقض قوانین - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسالم استان گیلان - حریم خصوصی مواجه شد. اکنون فناوری‌های - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسالم استان گیلان - نوین پا را از سیستم تشخیص هویت بیومتریک فراتر گذاشته و به سراغ فناوری تشخیص احساسات رفته است و ادعا می‌کند این سیستم با کمک هوش مصنوعی می‌تواند احساسات افراد را تشخیص دهد.

«الکسا هاگرتی» طراح این سیستم و یکی از محققان مرکز آینده پژوهی هوش مصنوعی در دانشگاه و مرکز مطالعاتی ریسک وجودی می‌گوید:

«یکی از شاخصه‌هایی که این سیستم برای شناسایی احساسات - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسالم استان گیلان - در نظر می‌گیرد، حرکات صورت است که می‌تواند از طریق آن احساسات افراد را تشخیص بدهد ولی این روش عاری از خطا نیست.»

بی‌شک استفاده از حرکات چهره نمی‌تواند مولفه درستی برای تشخیص احساسات باشد. کاربران به راحتی می‌توانند در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسالم استان گیلان - حالی که واقعا ناراحت هستند، لبخندی روی لب داشته باشند و سیستم را فریب بدهند.

باید دید آیا روزی فرا خواهد رسید که فناوری تشخیص احساسات با کمک هوش مصنوعی بتواند بدون آنکه فریب بخورد، احساسات واقعی افراد را تشخیص دهد یا خیر. فناوری‌های نوین مسیری را طی می‌کند تا همه چیز را تحت کنترل خود قرار دهند. اگر تا پیش از این بسیاری نسبت به سیستم تشخیص چهره احساس ناخوشایندی داشتند، اینک صحبت از سیستم تشخیص احساسات به میان می‌آید که - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر اسالم استان گیلان - می‌تواند عواطف واقعی و احساسات فرد را نیز زیر ذره بین بگذارد. حال مسیر دستیابی به این هدف چالش‌های بسیاری را به همراه دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone