🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  2. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  4. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29686.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ربات پیشرفته روس ها انسان از آب در آمد

چند روز پیش ربات پیشرفته ای در تلویزیون دولتی روسیه به نمایش گذاشته شد که به خاطر قابلیت هایش بسیاری را متعجب کرد. حال مشخص شده که این ربات روسی صرفا یک لباس بوده و ...

چند روز - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - پیش ربات پیشرفته ای در تلویزیون دولتی روسیه به نمایش گذاشته شد که به خاطر قابلیت هایش بسیاری را متعجب کرد. - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - حال مشخص شده که - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - این ربات روسی صرفا یک لباس بوده و انسانی درونش قرار داشته که آن را حرکت می داده.

شبکه تلویزیونی راشا - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - ۲۴ - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - در جریان پوشش خبری یک نمایشگاه رباتیک، این ربات را نمایش داد و بسیار از آن تمجید کرد. - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - این شبکه در گزارش خود به طور اختصاصی به قابلیت های بی مانند ربات یاد شده برای انجام حرکات موزون اشاره کرده.

با این حال اما توانمندی های ذکر شده در شبکه راشا ۲۴ به قدری تعجب برانگیز بودند که نگاه کنجکاو برخی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - خبرنگاران را بر می انگیزند و در ادامه وبسایت روسی Tjournal پرسش هایی به شرح زیر را در رابطه با عملکرد این ربات که بوریس نام داشت مطرح می کند:

  • سنسورهای بیرونی بوریس کجا هستند؟
  • چرا حرکات غیرضروری ربات تا این اندازه زیاد بود؟
  • و چرا اینطور به نظر می رسید که فردی درون آن قرار گرفته؟

عکس هایی که در ادامه از بوریس گرفته می شوند و در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند بخشی از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - گردن فردی که درون آن قرار داشته را لو می دهند و در نهایت مشخص می شود - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - که بوریس صرفا یک - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - لباس رباتیک بوده.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران

این لباس که ۳۰۰۰ پوند هم قیمت داشته به تعدادی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - میکروفن و نمایشگر تبلت مجهز بوده و آنقدر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - حرفه ای طراحی شده که بسیاری - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - را به اشتباه انداخت.

تصویری که توسط MBKh (آژانس خبری منسوب به میخاییل خودورکوفسکی از مخالفان ولادیمیر پوتین) منتشر شد نیز فردی که درون ربات قرار داشت را پیش از شروع نمایشگاه لو - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - داد.

این وبسایت البته گزارش داد برگزار کنندگان فوروم تکنولوژی Proyektoria که همه ساله برای رهبران معنوی آینده روسیه برپا می شود تلاشی برای  واقعی جلوه دادن این ربات انجام نداده بودند. اما شبکه خبری رسمی این کشور به خاطر خطا - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - حتی طراحی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - حرفه ای ربات مرتکب چنین اشتباهی شد.

اما جالب اینکه بوریس با بازدیدکنندگان - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - در نمایشگاه حرف هم می زد و مثلا یکباره چنین - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - جمله ای را ادا کرد:

من خیلی خوب ریاضی بلدم اما می خواهم - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - نقاشی هم یاد بگیرم.

چهارشنبه صبح، ویدیوی مربوط به نمایش این ربات - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سرخرود استان مازندران - بری مدتی کوتاه از کانال یوتوب شبکه راشا ۲۴ حذف شد اما کمی بعد مجددا در دسترس قرار گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone