🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35822.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

محققان راهی برای تبدیل ضایعات هسته ای به شیشه یافتند

جنگ سرد مقادیر بسیار عظیمی از ضایعات هسته ای سطح پایین (LLW) به جا گذاشت؛ اما به لطف تیمی از محققان آزمایشگاه ملی وزارت انرژی آمریکا (یا به اختصار PNNL)، کره زمین در آینده می ...

جنگ سرد مقادیر بسیار عظیمی از ضایعات هسته ای - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سطح پایین (LLW) به جا گذاشت؛ اما به لطف تیمی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از محققان آزمایشگاه ملی وزارت انرژی آمریکا (یا به اختصار PNNL)، کره زمین در آینده می تواند اندکی پاک تر باشد. محققان این آزمایشگاه توانسته اند از ضایعات هسته ای به دست آمده - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از سایت اتمی هانفورد، نوعی از شیشه با مقاومت بالا را تولید کنند که - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تمام خواص رادیواکتیو و شیمیایی این - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مواد را از بین می برد.

ضایعات هسته ای یکی از بزرگ ترین سردردهای زیست محیطی جوامع امروزی هستند. حتی اگر تمام راکتورهای موجود در کره زمین به ناگاه متوقف شوند و هیچ پسماند دیگری تولید نشود، بازهم میلیون ها گالن ضایعه هسته ای وجود خواهد داشت که برای مدتی نزدیک به یک قرن جمع شده اند. یک چالش، پیدا کردن محل مناسب برای نگهداری این ضایعات است و چالش دیگر، توسعه پروسه ای برای از بین بردن خواص شیمیایی و تعامل این ضایعات با محیط زیست.

راه های زیادی برای از بین بردن ضایعات هسته ای وجود دارد، اما یک راهکار، نویدبخش ترین آنهاست. این روش با ترکیب ضایعات فیلترشده با - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مواد شکل دهنده شیشه آغاز می شود و سپس با اعمال حرارت، می توان نوعی مقاوم از شیشه را تولید کرد که برای هزاران سال ثبات خود را حفظ می کند. این روش پیشتر به صورت خاص برای ضایعات سطح بالا استفاده می شد، اما حالا می توان از همین راهکار - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برای ضایعات سطح پایین نیز استفاده کرد که هزاران برابر بیشتر هستند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

ضایعات هسته ای سطح پایین، موادی هستند که تحت تاثیر عناصر رادیواکتیو یا تشعشعات نوترونی قرار گرفته اند. این مواد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می توانند ایزوتوپ های فاسد پزشکی، لباس های آلوده، لاشه حیوانات آزمایشگاهی و بسیاری از پسماندهای راکتورهای سطح پایین (در حالت مایع) باشند.

محققان PNNL در آزمایش خود، پسماندهای هسته - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ای مایع به دست آمده از سایت هنفورد را برداشته - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و با استفاده از فیلترها و ترکیب های یونی، فلز سنگین سسیوم را از آنها جدا کردند. این مایع پروسس شده سپس با مواد خام لازم برای تولید شیشه ترکیب شد و در برابر حرارت 1149 درجه سلسیوس قرار گرفت. بعد از 30 دقیقه، حدود 277 گرم شیشه از ضایعاتی به وزن 9.1 کیلوگرم به دست آمد.

اگرچه دستاورد اخیر این محققان - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - صرفاً در مرحله آزمایش است، سخنگویان PNNL می گویند که برای انجاک یک تست جامع تر تا اواخر سال جاری میلادی برنامه ریزی کرده اند و در این آزمایش، ضایعات هسته ای در برابر فیلترها و تبادلات شیمیایی متفاوتی قرار خواهند گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone