🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  2. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  3. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  4. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29703.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

بررسی نرم‌افزار Elmedia Player؛ پخش‌کننده چندرسانه‌ای همه فن‌ حریف

دنیای نرم‌افزارهای پخش‌کننده‌های چندرسانه‌ای آنقدر اشباع شده به نظر می‌رسد که کمتر کسی به آن توجه می‌کند؛ مخصوصا امروز که با فراگیر شدن سرویس‌های پخش ویدیوی آنلاین، مقدار استفاده ما از این نرم‌افزارها برای پخش ...

دنیای نرم‌افزارهای پخش‌کننده‌های چندرسانه‌ای آنقدر اشباع شده به نظر می‌رسد که کمتر کسی به آن توجه می‌کند؛ مخصوصا امروز که با - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - فراگیر شدن سرویس‌های پخش ویدیوی آنلاین، مقدار استفاده ما از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - این نرم‌افزارها برای پخش - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - محتوای آفلاین کاهش پیدا کرده است. اما علی‌رغم اشباع این حوزه، هنوز هم جای نوآوری وجود دارد. اگر چه هسته پخش‌کننده‌ها به بلوغ رسیده است، اما با ظهور فناوری‌های جدید، همواره امکانات و نیازهای جدیدی شکل می‌گیرند.

شرکت التیما، یک شرکت آمریکایی است که در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند؛ از شبکه گرفته تا مدیریت فایل‌ها و رمزنگاری اطلاعات. این شرکت به تازگی جدیدترین نسخه پخش‌کننده چندرسانه‌ای خود - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - به نام المدیا پلیر (Elmedia Player) را برای سیستم عامل مک عرضه کرده که با ارائه قابلیت‌های نوآورانه‌ای مانند قابلیت استریم ویدیو در دستگاه‌های دیگر و دسترسی به سرویس‌های - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - آنلاین مانند یوتیوب، خود را نسبت به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - سایر پخش‌کننده‌ها متمایز می‌سازد.

در ادامه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - مطلب، به بررسی کامل Elmedia Player می‌پردازیم. در این مطلب نسخه Pro این نرم‌افزار را بررسی کرده‌ایم. با دیجیاتو همراه باشید.

رابط کاربری

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان
المدیا پلیر رابط کاربری ساده‌ای دارد.

المدیا پلیر علی‌رغم برخورداری - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - از قابلیت‌های متنوع، رابط کاربری ساده‌ای دارد و کار کردن با آن راحت است. کل صفحه به نمایش محتوا اختصاص دارد. دکمه‌ها و نوار کنترل نیز در همین صفحه قرار دارند و هر موقع که به آن‌ها نیاز داشته باشید، ظاهر می‌شوند. به جز دکمه‌های پخش و نوار کنترل، تنها ۴ دکمه تنظیمات، استریم - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - بی‌‌سیم، لیست پخش و مرورگر اختصاصی المدیا پلیر در صفحه اصلی این نرم‌افزار قرار دارند و در کل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - ما با - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - طراحی مینیمال و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - محیط خلوتی رو به رو هستیم. سایر امکانات و تنظیمات - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - نیز از طریق منوهای نوار بالای صفحه در اختیار شما قرار - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - می‌گیرند.

پخش

پخش‌کننده چندرسانه‌ای پیش‌فرض خود مک که Quicktime نام دارد، از فرمت‌های زیادی پشتیبانی نمی‌کند و کاربران این سیستم عامل خواه ناخواه به سراغ نصب نرم‌افزارهای پیشرفته‌تر می‌روند. المدیا پلیر می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد چرا که - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - تقریبا از تمامی فرمت‌های صوتی و تصویری - حتی فرمت‌های کمتر رایج مثل flv، swf، wmv، avi و … -  پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان
با ویدیو تیونر امکان اعمال تنظیمات تصویری روی ویدیو را به طور زنده خواهید داشت.

این نرم‌افزار با کمک گرفتن از پردازش گرافیکی در کنار پردازنده سیستم، از پس پخش ویدیوهای با کیفیت بالا به راحتی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - برمی‌آید و بدون افت سرعت سیستم یا لگ زدن ویدیو، آن را به طور روان پخش کند. سیستم رمزگشایی (decoding) پیشرفته المدیا پلیر حتی قابلیت‌هایی نظیر تغییر سرعت پخش ویدیو، تنظیم تأخیر صدا و حتی اعمال تنظیمات تصویر مانند نور، اشباع رنگ، کنتراست و … را به طور زنده روی ویدیوی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - در حال پخش نیز فراهم می‌کند. البته نمی‌دانیم این امکانات چه قدر برای کاربران عادی کاربردی باشند اما احتمالا به کار بعضی از کاربران حرفه‌ای بیایند.

امکانات

توجه کردن به نیازهای روز کاربران، از ویژگی‌های تیم سازنده المدیا پلیر است - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - که خروجی آن را می‌توانیم در قابلیت‌های کاربردی و خلاقانه این پخش‌کننده چندرسانه‌ای ببینیم. اولین و مهم‌ترین قابلیت آن که شرکت سازنده‌اش هم کلی به آن افتخار می‌کند، قابلیت استریم محتوا به صورت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - بی‌سیم روی دستگاه‌های دیگر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - است.

این قابلیت از کروم‌کست، AirPlay - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - و DLNA پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌توانید محتوای آن را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - در کروم‌کست گوگل، اپل تی‌وی و تلویزیون‌هایی که از DLNA پشتیبانی می‌کنند، به صورت بی‌سیم به نمایش در آورید. - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - کافی است روی آیکن آیکن استریم که در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - گوشه پایین سمت راست قرار گرفته، کلیک کنید - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - و دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید تا محتوا در آن استریم شود.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان
مرورگر المدیا پلیر امکان تماشا و دانلود ویدیوهای یوتیوب را فراهم می‌کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های جالب المدیا پلیر، امکان پخش ویدیو از سرویس‌های یوتیوب، Vimeo و Daily Motion بدون تبلیغات است. این قابلیت از طریق مرورگر داخلی المدیا پلیر در اختیار شما قرار می‌گیرد و در همان شمایل وبسایت یوتیوب می‌توانید ویدیوها را تماشا کنید. البته ترجیح ما این بود که - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - ویدیوها به صورت تمام صفحه در پنجره اصلی پخش شوند نه در یک مرورگر. - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - علاوه بر امکان تماشای ویدیوها در مرورگر المدیا پلیر، امکان دانلود - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - فایل ویدیو یا فایل صوتی آن را نیز در این مرورگر خواهید داشت.

از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - دیگر قابلیت‌های این پخش‌کننده چند‌رسانه‌ای، می‌توانیم - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - به گرفتن اسکرین شات از ویدیو اشاره کنیم. البته اینجا تنها با - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - یک اسکرین شات ساده سر و کار نداریم. می‌توانید از ویدیو اسکرین‌شات‌هایی با فاصله زمانی مشخص - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - (مثلا هر ۱ ثانیه یک بار) تهیه کنید و از این مجموعه عکس برای درست کردن تصویر متحرک GIF یا عکس برداری از یک صحنه خاص استفاده کنید.

یک قابلیت جالب دیگر هم هست که بیشتر برای امور تجاری مانند نمایش دادن ویدیو در ویترین‌ها و نمایشگاه‌ها کاربرد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - دارد. با این قابلیت که شرکت التیما از آن با نام Continious Loop یاد می‌کند، می‌توانید - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - بازه مشخصی از ویدیو را روی تکرار بگذارید تا مدام پخش شود. برای این کار کافیست نقطه شروع و پایان را مشخص کنید. سپس المدیا پلیر به طور خودکار، تا زمانی که خودتان آن را متوقف نکنید، این قسمت از ویدیو را مدام پخش خواهد کرد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان
المدیا پلیر به طور کلی از زیرنویس فارسی پشتیبانی می‌کند اما گاهی در خواندن بعضی از زیرنویس‌ها دچار مشکل می‌شود.

المدیا پلیر از زیرنویس فارسی پشتیبانی می‌کند اما نه به صورت کامل. به طوری که در خواندن - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - بعضی از زیرنویس‌هایی که encoding استاندارد را به کار نبرده‌اند، دچار مشکل می‌شود. امکان تغییر فرمت زیرنویس از جمله فونت، encoding، رنگ - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - و … فراهم شده است و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - امکان جست و جوی خودکار زیرنویس - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - نیز در آن وجود دارد که البته معمولا به نتایجی غیر از زبان فارسی می‌انجامد. از قابلیت‌های دیگر المدیا پلیر می‌توانیم به پشتیبانی از پردازش صدای سخت‌افزاری DTS و AC-3 و اکولایزر صوتی اشاره کنیم. اکولایزر از یک کمپرسور و ۱۰ محدوده فرکانس پشتیبانی می‌کند اما جای پروفایل‌های صوتی و ذخیره تنظیمات به شکل پروفایل، خالی است.

جمع‌بندی

تیم التیما - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - توانسته یک - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - پخش‌کننده چندرسانه‌ای همه کاره با قابلیت‌های متنوع و نوآورانه بسازد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به قابلیت استریم محتوا به صورت بی‌سیم روی کروم‌کست، اپل تی‌وی و DLNA و قابلیت تماشا - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - و دانلود ویدیوهای یوتیوب بدون مشاهده تبلیغات - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - اشاره کنیم. قابلیت‌های ریز و درشت دیگری نیز در کنار این‌ها وجود دارند که همه این‌ها در کنار هم، المدیا پلیر را به یکی از بهترین پخش‌کننده‌های چندرسانه‌ای سیستم عامل مک تبدیل می‌کنند به طوری که حتی می‌توان آن را از محبوب‌ترین پخش‌کننده چندرسانه‌ای مک که VLC Player است، بالاتر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کردکوی استان گلستان - قرار داد. با این حال، بعضی از این امکانات تنها در نسخه Pro وجود دارند که دسترسی به آن‌ها را برای ما ایرانی‌ها سخت می‌کند.

می‌توانید المدیا پلیر را به صورت رایگان از وبسایت آن دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone