🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  2. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  3. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  5. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29670.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

بروزرسانی جدید گوگل کیپ دست کاربران برای نقاشی کردن را باز می‌گذارد

با عرضه‌ی بروزرسانی‌های جدید توسط گوگل، اپلیکیشن گوگل کیپ روز به روز بهتر از گذشته می‌شود. البته آخرین بروزرسانی عرضه شده در این اپلیکیشن ویژگی‌های خاص و جدیدی را ارائه نمی‌دهد اما دست کاربران برای ...

با عرضه‌ی بروزرسانی‌های جدید توسط گوگل، اپلیکیشن گوگل کیپ روز به روز بهتر از گذشته می‌شود. البته آخرین بروزرسانی عرضه شده در این اپلیکیشن ویژگی‌های خاص و جدیدی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فریمان استان خراسان - را ارائه نمی‌دهد اما - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فریمان استان خراسان - دست کاربران برای اعمال دست نوشته و نقاشی کردن روی یادداشت‌ها را باز می‌گذارد.

بروزرسانی جدید عرضه شده برای این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون هیچ محدودیتی بتوانند روی یادداشت‌های خود نقاشی کنند یا یادداشت‌های دست نویس به آن اضافه نمایند. پیش از این، کاربران می‌توانستند در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فریمان استان خراسان - بخشی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فریمان استان خراسان - مشخص شده به نقاشی یا درج یادداشت‌های دست نویس بپردازند اما آخرین بروزرسانی اعمال شده در گوگل کیپ به کاربران اجازه می‌دهد تا این کار را در فضایی پایین نوشته‌های - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فریمان استان خراسان - خود به انجام برسانند.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فریمان استان خراسان

برای بهره‌مند شدن از ویژگی یاد شده توجه کنید که حتما نسخه‌ی گوگل کیپ 5.0.481.05 روی گوشی نصب باشد یا اینکه به پایین یادداشت خود اسکرول کنید تا یک پیام ظاهر شود و به شما بگوید که فضای بیشتری برای نقاشی و درج یادداشت‌های دست نویس به اپلیکیشن اضافه شده است.

اگر بعد از اسکرول کردن به پایین صفحه پیام یاد شده در پاراگراف قبلی را مشاهده نکردید، باید از طریق پلی استور نسبت به دانلود آخرین نسخه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فریمان استان خراسان - از گوگل کیپ اقدام نمایید. علاوه بر ویژگی معرفی شده در این مطلب، گوگل کیپ برخی باگ‌های موجود را حذف کرده و در زمینه‌ی عملکرد بهینه‌سازی‌هایی در این اپلیکیشن صورت گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر انگبین نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
بچه ها سایت ***** کولر گازی آر تی سی MARS18RT1 شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone