🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  3. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  4. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  5. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29706.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

رندر منتسب به گلکسی اس 10 لایت با حاشیه های بسیار باریک منتشر شد

گلکسی اس 10 لایت که احتمالاً  قرار است در کنار دیگر گوشی های سری گلکسی اس جدید معرفی شود می تواند از دید برخی مشتریان جذاب ترین گوشی آتی سامسونگ باشد؛ چرا که ظاهراً سامسونگ ...

گلکسی اس 10 لایت که احتمالاً  قرار است در کنار دیگر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر تربت جام استان خراسان - گوشی های سری گلکسی اس جدید معرفی شود می تواند از دید برخی مشتریان جذاب ترین گوشی آتی سامسونگ باشد؛ چرا که ظاهراً سامسونگ برای این گوشی نمایشگر تخت و بدون لبه های خمیده را در نظر خواهد گرفت.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر تربت جام استان خراسان

لبه های خمیده نمایشگر سامسونگ شاید به ذائقه بسیاری - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر تربت جام استان خراسان - از کاربران خوش نیاید. تصویری که توسط افشاگر مشهور، آیس یونیورس منتشر شده خبر از نمایشگری تخت ولی با حاشیه های کم می دهد.

به نظر می رسد نمایشگر فاقد هر گونه بریدگی است و حاشیه های پایین و بالای آن هم باریک است. البته در رندری که از این گوشی منتشر شده یک حفره نمایشگر قرار گرفته در بالا و سمت راست پنل جلویی دیده می شود. - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر تربت جام استان خراسان - حاشیه ای که در پایین نمایشگر دیده می شود احتمالاً به دلیل - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر تربت جام استان خراسان - اتصال نمایشگر به برد اصلی موبایل به سختی امکان حدف شدن دارد. تقریباً تنها شرکتی که موفق شده به خوبی این بخش را از نمایشگرهای خود تا حدود زیادی حذف کند اپل است.

از دیگر قابلیت های گلکسی اس 10 لایت می توان به - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر تربت جام استان خراسان - احتمال بهره مندی از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در لبه کناری قاب گوشی اشاره کرد. دوربین اصلی هم احتمالاً دوگانه خواهد بود و در قاب پایین یک درگاه 3.5 میلی متری هدفون تعبیه خواهد شد. گفته شده که گلکسی اس 10 لایت قرار است نمایشگری 5.8 اینچی داشته باشد.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر تربت جام استان خراسان

اخیراً سامسونگ از گوشی گلکسی A8s اولین گوشی با نمایشگر حفره دار رونمایی کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سروین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ آیا اطراف روستای کاریز نو سفلی تربت جام هم تعمیرات دارید
پاسخ: بله در روستای کاریز نو سفلی شهر تربت جام خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone