🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  2. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  4. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  5. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29668.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نسل جدید سامسونگ نوت بوک 9 پن معرفی شد؛ محصولی سبک و زیبا برای طراحان

سامسونگ در نماشگاه CES 2018 از یک لپتاپ تبدیل شونده رونمایی کرد که با ابعاد 13.3 اینچی و قلم هوشمند، طراحان و هنرمندان را هدف قرار داده بود. حالا شرکت کره ای با بازنگری کلی ...

سامسونگ در نماشگاه CES 2018 از یک لپتاپ تبدیل شونده رونمایی کرد که با ابعاد 13.3 اینچی و قلم هوشمند، طراحان - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آمل استان مازندران - و هنرمندان را هدف قرار داده بود. حالا شرکت کره ای با بازنگری کلی در ساختار محصول مورد بحث، از نوت بوک 9 پن - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آمل استان مازندران - رونمایی کرده که با طراحی جدید و اضافه شدن برخی ویژگی ها، در دو سایز 13 و 15 اینچی به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آمل استان مازندران - علاقه مندان عرضه خواهد شد.

نوت بوک 9 پن از پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 بهره برده و در مدل 15 اینچی، امکان سفارش کارت گرافیک انویدیا - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آمل استان مازندران - GeForce - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آمل استان مازندران - MX150 با حافظه 2 گیگابایت وجود خواهد داشت؛ مدل 13 اینچی به استفاده از پردازنده گرافیکی اینتل محدود شده است.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آمل استان مازندران

نوت بوک 9 پن به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آمل استان مازندران - اسپیکرهای AKG مجهز شده است

اما سایر مشخصات در هر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آمل استان مازندران - دو مدل یکسان بوده که از آن جمله می توان به رم LPDDR3، وای فای گیگابیتی، تشخیص چهره و اثر انگشت، دو درگاه Thunderbolt 3، پشتیبانی از USB-C، جک 3.5 میلیمتری هدفون/میکروفون و درگاه کارت حافظه میکرو اس دی اشاره کرد. نوت بوک 9 پن همچنین به فناوری شارژ سریع - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آمل استان مازندران - و باتری با عمر کاربردی 15 ساعت مجهز شده و به لطف استفاده از فناوری صوتی AKG در اسپیکرهای خود، صدای فراگیر و باکیفیتی را ارائه می کند.

البته نوت بوک - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آمل استان مازندران - 9 - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آمل استان مازندران - پن با بدنه فلزی و شاسی آلومینیومی به هیچ عنوان محصول ارزان قیمتی نخواهد بود و با بدنه باریک و حاشیه های اندک نمایشگر، در کنار وزن 1.12 کیلوگرم برای مدل 13 اینچی و 1.56 کیلوگرم برای نسخه 15 اینچی، در گروه لپتاپ های سبک وزن قرار می گیرد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آمل استان مازندران

لازم به ذکر است که هر دو مدل از نمایشگر لمسی با رزولوشن 1080p و قلم هوشمند S Pen با 3 نوک مختلف بهره مند هستند که با در نظر گرفتن وزن کم و لولای 180 درجه، گزینه مناسبی برای هنرمندان و طراحان خواهند بود.

گفتنی است شرکت سامسونگ هنوز از قیمت نهایی نوت بوک 9 پن سخنی به میان نیاورده اما با توجه به قیمت 1400 دلاری نسل قبل، محصول جدید کره ای ها که برای سال 2019 در نظر گرفته شده، احتمالاً با برچسب قیمت بالای 1500 دلار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone