🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  2. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34536.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

چگونه مکالمات را در اسکایپ ضبط کنیم؟

اسکایپ اخیرا به کاربرانش اجازه داده تا مکالمات مهمشان را بدون استفاده از هیچ نرم‌افزار دیگری ضبط کنند. ویژگی ضبط مکالمه در اسکایپ خوشبختانه هم روی مکالمات صوتی قابل استفاده است و هم روی ویدیو ...

اسکایپ اخیرا به کاربرانش اجازه داده تا مکالمات مهمشان را بدون استفاده از هیچ نرم‌افزار دیگری ضبط کنند. ویژگی ضبط مکالمه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - در اسکایپ خوشبختانه هم روی مکالمات صوتی قابل استفاده است و هم روی ویدیو - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - چت‌ها. در ادامه بیش‌تر از این ویژگی تازه برایتان خواهیم گفت و نحوه استفاده از آن را به طور کامل توضیح - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - می‌دهیم.

نحوه ضبط مکالمه در اسکایپ به شدت راحت است. - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - اگر از نسخه دسکتاپ این نرم‌افزار استفاده می‌کنید، با شروع مکالمه روی کلید «+» که در گوشه سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید. با این کار چند گزینه مختلف در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - اختیارتان قرار می‌گیرد که Start Recording یکی از آن‌هاست. روی این - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - گزینه کلیک کنید تا در کسری از ثانیه فرآیند ضبط مکالمه آغاز شود.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران

البته اگر این گزینه‌ها برایتان نمایش داده نمی‌شوند، احتمالا چند به روزرسانی مهم اسکایپ را از دست داده‌اید. پس اگر می‌خواهید به ویژگی جدید ضبط مکالمه اسکایپ دست پیدا - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - کنید، مطمئن شوید که پیام رسان شرکت مایکروسافت به آخرین نسخه‌اش به روز شده.

روی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - اسکایپ موبایل‌ هم تقریبا باید همین مسیر را طی کنید. در موبایل‌ها نیز فقط باید حین مکالمات کلید «+» را بفشارید و از میان گزینه‌های مختلفی که روی صفحه ظاهر می‌شوند به سراغ Start Recording بروید. به محض انتخاب این گزینه رکوردر اسکایپ فعال می‌شود و شما می‌توانید مکالمه در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - حال انجام خود - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - را ضبط کنید.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران

با این کار اسکایپ یک نوتیفیکیشن برای افراد حاضر در مکالمه ارسال می‌کند و به آن‌ها هشدار می‌دهد که مکالمه‌شان در حال ضبط شدن - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - است. علاوه بر این تا آخرین لحظه نواری با عنوان «is - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - recording» در بالای پنجره مکالمه قرار می‌گیرد تا همه بدانند که صدا یا تصویرشان در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - حال - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - ضبط شدن است.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران

لازم به ذکر است که تمامی مکالمات ضبط شده در فضای ابری صورت می‌گیرند و فایل آن‌ها در نهایت روی سرورهای اسکایپ ذخیره خواهند شد. نسخه‌ای از این فایل نیز به محض پایان مکالمات در صفحه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - چت تمام افراد حاضر در مکالمه قرار می‌گیرد و آن‌ها قادر خواهند بود فایلی که به دستشان رسیده را ذخیره یا برای دیگران ارسال کنند.

فقط حواستان باشد که فایل مکالمات برای همیشه روی سرورهای اسکایپ باقی نخواهند ماند و بعد از گذشت ۳۰ - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - روز به طور کامل حذف خواهند شد. پس اگر مکالمه مهمی انجام داید که فایلش برایتان خیلی مهم است، حتما آن را پس از پایان مکالمه ذخیره کنید.

چطور - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - مکالمات ضبط شده اسکایپ را ذخیره کنیم؟

همانطور که اشاره کردم، مکالمات ضبط شده فقط برای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - ۳۰ روز روی سرورهای اسکایپ باقی می‌مانند. اما خوشبختانه اسکایپ به کاربرانش - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - اجازه داده که فایل مکالماتشان را دانلود کنند و روی سیستمشان نگه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - دارند.

در نسخه دسکتاپ اسکایپ فقط کافیست روی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - فایل مکالمه ضبط شده راست کلیک کنید و از میان گزینه‌های به نمایش درآمده به سراغ Save to Download بروید تا فرآیند - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - دریافت فایل آغاز شود.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران

در اندروید و iOS نیز تقریبا باید مراحل - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - یکسانی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - را پشت سر بگذارید. فقط باید به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - جای راست کلیک برای چند ثانیه انگشت خود را روی فایل مکالمه ضبط شده نگه دارید و از میان گزینه‌های موجود، گزینه Save را انتخاب کنید.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران

با این - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر مازندران استان مازندران - کار یک نسخه از فایل مکالمه ضبط شده از سرورهای اسکایپ برداشته می‌شود و در حافظه موبایلتان می‌نشیند. آن وقت در هر زمان و هر مکانی به فایل آن مکالمه دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از آن استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مه پیکر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام تعمیرچی آیا راهبند مازندران هم اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در راهبند شهر مازندران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone