🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  3. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  5. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29702.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

پروانه مافی: جو عمومی مجلس موافق طرح ساماندهی پیام رسان های اجتماعی نیست

«پروانه مافی»، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی عقیده دارد که طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی که در روزهای پایانی آبان ماه از سوی کمیسیون فرهنگی به هیات رییسه مجلس ...

«پروانه مافی»، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی عقیده دارد که طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی که در روزهای پایانی آبان ماه از سوی کمیسیون فرهنگی به هیات رییسه مجلس تقدیم شد، طرحی است که می‌خواهد نظارت وسیع امنیتی بر پیام رسان‌ها ایجاد کند و در مجلس رای نخواهد آورد.

این نماینده مجلس در حاشیه همایش تهران هوشمند، در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرد که اکنون جو عمومی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - مجلس موافق این طرح نیست و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - عده‌ای از نمایندگان نیز امضای خود را پس گرفته‌اند: - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - «من این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - طرح را امضا نکردهام و با آن موافق هم نیستم. به این دلیل که احساس میکنم طرح نمیتواند موفق باشد. در حال حاضر جو عمومی مجلس موافق این طرح نیست.» خبرگزاری ایسنا در ۲۸ آبان گزارش داده بود که این طرح با ۹۵ امضا به هیات رییسه مجلس ارائه شده است.

او در پاسخ به این سوال که برخی از ماده‌های این طرح مانند منوط شدن واردات تلفن همراه به نصب پیام رسان داخلی و یا اینکه پیام رسان‌های خارجی برای فعالیت در کشور باید کسب مجوز کنند، مورد انتقاد جامعه هستند و اساساً هدف نمایندگان مجلس چه بوده است، به دیجیاتو گفت:

 «این طرح، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - عمدتاً طرحی است که میخواهد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - نظارت وسیع امنیتی را بر پیامرسانها ایجاد کند و به همین جهت من و بسیاری دیگر از نمایندگان آن را امضا نکردیم و قطعا هم موفق نخواهد شد. عدم موفقیت هم به این دلیل است که پیامرسانهای داخلی هنوز جایگاه حقیقی خودشان را از نظر فنی، ساخت و نفوذ در بین مردم پیدا نکردهاند. پس زمانی که هنوز اصول چیزی ساخته - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - نشده ما نمیتوانیم به فروع آن بپردازیم

اخیراً «مهدی انجدینی»، مدیرعامل پیام‌رسان «گپ» نیز در رابطه با همین طرح - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - در حساب توییتر خود نوشته بود: «در مجلس مصوبه‌ای به اسم - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - حمایت از پیام‌رسان‌ها اما با اهداف دیگری - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - در جریان است که فعالان IT و حتی مدیران پیام‌رسان‌ها نیز با آن موافق نیستند! به عنوان مدیر یک پیام‌رسان خصوصی از نمایندگان محترم مجلس می‌خواهم که از ما حمایت نکنند و این مصوبات را ادامه ندهند.»

طرح ساماندهی پیام رسان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - های اجتماعی ۳۳ بند دارد که قابل تامل‌ترین قسمت‌های آن مربوط به انتقال مدیریت گذرگاه اینترنت کشور به نیروهای مسلح، نیاز به کسب مجوز از سوی پیام رسان‌های خارجی برای حضور در کشور، الزام - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کنگاور استان کردستان - نصب پیام رسان داخلی برای ارائه مجوز واردات موبایل و محکومیت حبس در صورت ایجاد بدون مجوز گروه و کانال در پیام‌ رسان ها هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone