تعمیرات یخچال دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  5. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20622.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مجله امضا شده توسط جابز در یک‌ حراجی ۱۶ هزار دلار فروخته شد

نسخه‌ای از جلد مجله Fortune مربوط به سال ۱۹۸۹ که تصاویر استیو جابز را در دوران جوانی نشان می‌دهد، روز گذشته در جریان مزایده‌ای در آمریکا با قیمت ۱۶۶۳۸ دلار خریداری شد. این مجله در ...

نسخه‌ای از جلد مجله Fortune مربوط به سال ۱۹۸۹ که - تعمیرات یخچال دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تصاویر استیو - تعمیرات یخچال دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - جابز را در دوران جوانی نشان می‌دهد، روز گذشته در جریان مزایده‌ای در آمریکا با قیمت ۱۶۶۳۸ دلار خریداری شد.

این مجله در تاریخ ۹ اکتبر ۱۹۸۹ با تصاویری از چهره استیو جابز منتشر شده و حالا با قیمتی تقریبا پنج هزار برابر از نرخ ۳.۵ دلاری روی جلدش به فروش رسیده. گفتنی است این مجله توسط خود استیو جابز هم امضا شده بوده و او روی آن با دست‌خط خودش نوشته «برای تری. استیو جابز».

تعمیرات یخچال دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

«تری» که مالک این مجله بوده و - تعمیرات یخچال دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - عضوی از مزایده به شمار می‌آمده در رابطه با دست نوشته استیو جابز می‌گوید: «من برای سال‌های زیادی قبل از - تعمیرات یخچال دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آنکه از جابز بخواهم این مجله - تعمیرات یخچال دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - را برایم امضا کند، یکی از رانندگان استیو بودم. با این حال جابز هر از چندگاهی با شرکت تشریفاتی لیموزین ما تماس می‌گرفت و به خاطر درخواست عکاسی یا امضا گلایه می‌کرد».

این مزایده توسط گروه اقتصادی ساندرز در آمریکا برگزار شد؛ این گروه کلا در زمینه مزایده نشریه‌ها، عکس‌ها، یادداشت‌ها و اشیای مربوطه قدیمی فعالیت - تعمیرات یخچال دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دارد، اما این اولین اقدامش در زمینه‌ای مرتبط با کمپانی اپل بوده است. قیمت اولیه این مزایده ۱۱ هزار دلار بود، که بعد از - تعمیرات یخچال دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دریافت سه پیشنهاد جدید، نهایتا با قیمت بالاتر از ۱۶ هزار - تعمیرات یخچال دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دلار فروش رفت.

ابعاد جلد روی این نشریه حدود ۲۷ سانتی‌متر در ۲۲ سانتی‌متر است و مطلبی به - تعمیرات یخچال دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نوشته «برنت شندلر» با تیتر «چگونه استیو جابز به IBM متصل شد» را نمایش می‌دهد. متن کامل این مقاله همچنان در سایت Fortune - تعمیرات یخچال دوو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone