🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  2. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  3. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  4. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  5. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20629.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل از پیکسل 4a رونمایی کرد؛ پیکسل 5 و 4a 5G پاییز از راه می‌رسند

گوگل جدیدترین گوشی هوشمند خود، پیکسل 4a را معرفی کرد و از عرضه نسخه 5G آن و همچنین پیکسل ۵ با پشتیبانی از شبکه 5G در پاییز خبر داد. گوشی پیکسل 4a به صفحه نمایش ...

گوگل جدیدترین گوشی هوشمند خود، پیکسل 4a را معرفی کرد و از عرضه نسخه 5G آن و همچنین پیکسل ۵ با پشتیبانی از شبکه 5G در پاییز خبر داد.

گوشی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تایباد استان خراسان - پیکسل 4a به صفحه نمایش ۵.۸۱ اینچی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تایباد استان خراسان - OLED‌ با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده و وزنی برابر ۱۴۴ گرم دارد. گوگل برای این گوشی هوشمند چیپست کوالکام اسنپدراگون 730G را در نظر گرفته و - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تایباد استان خراسان - آن را - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تایباد استان خراسان - به یک باتری ۳۱۴۰ میلی آمپر ساعتی مجهز - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تایباد استان خراسان - کرده است. این گوشی هوشمند در یک نسخه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تایباد استان خراسان

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی تکی ۱۲.۲ مگاپیکسلی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تایباد استان خراسان - به همراه فلاش LED به چشم می‌خورد. این دوربین با دریچه دیافراگم f/1.7 از لرزشگیر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تایباد استان خراسان - اپتیکال و الکترونیکی بهره می‌برد و زاویه دید ۷۷ درجه‌ای دارد. کاربران می‌توانند با این دوربین ویدیوهای 1080p با فریم ریت ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کنند.

در جلوی گوشی پیکسل 4a دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 و زاویه دید ۸۴ - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تایباد استان خراسان - درجه قرار گرفته. از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به اسپیکر استریو، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت USB-C اشاره کرد. این گوشی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تایباد استان خراسان - هوشمند از شارژ بی‌سیم و شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند و گوگل در جعبه آن - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تایباد استان خراسان - تنها شارژر ۱۸ واتی قرار داده و خبری از هدفون نیست. این گوشی هوشمند فقط در رنگ مشکی به فروش می‌رسد.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تایباد استان خراسان

گوگل امروز علاوه بر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تایباد استان خراسان - رونمایی از گوشی پیکسل 4a، اطلاعاتی درباره نسخه 5G آن و پیکسل ۵ در اختیار رسانه‌ها قرار داد. پیکسل 4a با قیمت ۳۴۹ دلار به فروش می‌رسد و خریداران از تاریخ ۳۰ مرداد به آن دسترسی پیدا خواهند کرد. گوشی‌های پیکسل ۵ و پیکسل 4a 5G پاییز امسال وارد بازار خواهند شد و نسخه 5G پیکسل 4a قیمتی برابر ۴۹۹ دلار دارد.

گوگل اطلاعات کاملی از گوشی‌های پیکسل - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تایباد استان خراسان - ۵ و پیکسل 4a 5G منتشر نکرده و تنها به پشتیبانی آن‌ها از شبکه 5G و همچنین عرضه در پاییز امسال اشاره کرده است. این غول جستجوی اینترنتی از فروش این محصولات در کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا، بریتانیا، ایرلند، فرانسه، آلمان، ژاپن، تایوان و استرالیا خبر داده است. - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تایباد استان خراسان - در حالی که نسخه 5G پیکسل 4a نسبت به نسخه 4G قیمتی بالاتری دارد، شایعات - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تایباد استان خراسان - به مشخصات فنی بهتر آن مانند نمایشگر بزرگتر اشاره کرده‌اند، با این حال برای اطلاع از مشخصات کامل آن باید همچنان منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone