تعمیرات یخچال امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20606.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

غیرفعال شدن امکان اسکرین شات از چت های خصوصی در بروزرسانی جدید واتساپ

به نظر می رسد واتساپ قصد دارد در بروزرسانی جدید این اپلیکیشن امکان اسکرین شات از صفحات چت خصوصی را غیرفعال کند. این ویژگی جدید به عنوان بخشی از مجموعه تغییرات امنیتی است که به ...

به نظر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می رسد واتساپ قصد دارد در بروزرسانی جدید این اپلیکیشن امکان اسکرین شات از صفحات چت خصوصی را غیرفعال کند.

این ویژگی جدید به عنوان بخشی از مجموعه تغییرات امنیتی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - است که به منظور ارتقاء حریم خصوصی افراد ، اجرا می شود. در این آپدیت به نظر نمی رسد فردی که از چت های شما اسکرین شات میگیرد بلاک شود، فقط از اشتراک گذاری آن با افراد دیگر جلوگیری می شود. این آپدیت نرم افزاری به عنوان بخشی از قابلیت تأیید اعتبار است که مدتهاست شایعه پیاده سازی آن در واتساپ وجود دارد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تا اثر انگشت خود را به عنوان یک لایه امنیتی بیشتر به واتساپ اضافه کنند تا کاربران دیگر نتوانند به تلفن هوشمند شما دسترسی پیدا کرده و پیام های خصوصی را بخوانند یا ارسال کنند.

با فعال کردن این ویژگی امنیتی گزینه مسدود کردن اسکرین شات نیز فعال شده و کسی امکان اسکرین شات از صفحه چت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خصوصی شما را ندارد. هنوز معلوم نیست چرا واتساپ تصمیم گرفته است با فعال کردن این گزینه، امکان اسکرین شات از صفحات چت نیز غیر فعال شود.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان

پیش از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این نیز، در برخی اپلیکیشن ها این امکان وجود داشت، در صورتی که کسی بخواهد از اطلاعات خصوصی فرد اسکرین شات بگیرد به صاحب اکانت از طریق - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ارسال نوتیفیکیشن اطلاع دهد، برای مثال می توان این قابلیت را در حالت استوری اپلیکیشن اسنپ چت مشاهده کرد. همچنین برخی اپلیکیشن ها می توانند به طور کامل امکان اسکرین شات - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را غیر فعال کنند، برای مثال نتفلیکس امکان اسکرین شات را در حین پخش فیلم و سریال غیرفعال کرده است و به نظر می رسد که به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - زودی شاهد این ویژگی در واتساپ خواهیم بود.

این قابلیت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در واتساپ فقط در برخی از نسخه های اولیه اپلیکیشن اندرویدی آن در اختیار کاربران قرار گرفته است. این روش به توسعه دهندگان این امکان را می - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دهد که قبل از گنجاندن یک ویژگی جدید در آپدیت های نرم افزاری، آن را آزموده و در صورت مطلوب بودن نتیجه، آن - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را به نسخه نهایی اضافه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone