🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  2. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  4. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  5. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20633.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

جشنواره تابستانی هواوی آغاز شد

جشنواره تابستانی هواوی با شعار هر خرید، یک هدیه آغاز شده و تا ۲۳ مرداد ۹۹ ادامه خواهد داشت. براساس این جشنواره تابستانی، به خریداران محصولات هواوی، هدایایی اهدا می‌شود. این هدایا در غالب جشنواره ...

جشنواره تابستانی هواوی با شعار هر خرید، یک هدیه آغاز شده و تا ۲۳ مرداد ۹۹ ادامه خواهد داشت. براساس این جشنواره تابستانی، به خریداران محصولات هواوی، هدایایی اهدا می‌شود.

این هدایا در غالب جشنواره تابستانی هواوی ارائه می‌شود که هدف آن ارائه موقعیت و شرایط بهتر برای خریداران است تا همراه با خرید گوشی از هدایای مناسبی نیز برخوردار شوند.

در جدول - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - زیر می‌توانید لیست محصولات این جشنواره به - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - همراه هدایای هر یک را مشاهده کنید:

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تربت جام استان خراسان

این جوایز به تمامی گوشی‌های دارای گارانتی معتبر و اصلی تعلق می‌گیرد و خریداران محترم می‌توانند از طریق تمامی فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور به خصوص فروشگاه‌های منتخب هواوی خرید خود را - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - انجام دهند. اما برای دریافت هدیه خود  باید به مراکز اعلام شده از طرف هواوی مراجعه کنند که در ادامه لیست کامل آن آماده است.

قابل ذکر است برای دریافت هدایا باید مدارک زیر را نیز به همراه داشته باشید.

  • کارت ملى (حضور شخص متقاضى الزامیست)
  • فاکتور گوشى به تاریخ روز و نام خریدار
  • گوشى خریدارى شده (روشن+سیم کارت مشترى)
  • برچسب B بر روی گوشی
  • رسید دستگاه پوز (یا کپى چک‌هاى پرداختى) دقیقا به مبلغ و تاریخ فاکتور

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تربت جام استان خراسان

برای دریافت سیم‌کارت هدیه ‌خود نیز می‌توانید - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - به فروشگاه‌های مربوطه مراجعه کنید و - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - روش‌های زیر برای فعال‌سازی آن - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - استفاده کنید.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تربت جام استان خراسان

لطفا قبل از خرید با ارسال کد IMEI دستگاه به سامانه پیام کوتاه 100042000 از صحت گارانتى - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - محصول خود اطمینان حاصل کنید. - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - توجه داشته باشید که به ازاء هر - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - کد - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تربت جام استان خراسان - ملى تنها امکان دو بار ثبت نام در این جشنواره وجود خواهد داشت.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده فروشگاه‌های منتخب هواوی جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند به سایت https://huaweimobilefarsi.com مراجعه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ایلیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر میشه بگید منطقه زیباکنار تربت جام تعمیر دارید
پاسخ: بله در زیباکنار شهر تربت جام خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone