🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  3. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20627.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مشارکت ۲۲ کمپانی مطرح در پروژه عظیم تبدیل هند به قطب تولید موبایل

غول فناوری کره‌ای، سامسونگ و سازندگان محصولات اپل یعنی فاکسکان، ویسترون و پگاترون به همراه شرکت‌های هندی «میکرومکس» و «لاوا» خواهان شرکت در برنامه تشویقی ۶.۶ میلیارد دلاری هندوستان برای تولید گوشی در این کشور هستند. ...

غول فناوری کره‌ای، سامسونگ و سازندگان محصولات اپل یعنی فاکسکان، ویسترون و پگاترون به همراه شرکت‌های هندی «میکرومکس» و «لاوا» خواهان شرکت در برنامه تشویقی ۶.۶ میلیارد دلاری هندوستان برای تولید گوشی در این کشور هستند.

طرح دولت دهلی نو که با نام «طرح تشویقی مرتبط با تولید» شناخته می‌شود، برنامه‌های تشویقی زیادی برای کمپانی‌ها در نظر گرفته که شامل ۶ درصد - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تنکابن استان مازندران - مشوق مالی برای فروش مازاد کالاها در مدت زمان ۵ سال می‌شود و ۲۰۱۹ - - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تنکابن استان مازندران - ۲۰۲۰ به عنوان سال پایه درنظر گرفته شده است.

تا به امروز ۲۲ کمپانی برای حضور در این برنامه تشویقی درخواست کرده‌اند که شامل سازندگان قطعات الکترونیکی نیز می‌شود. این شرکت‌ها - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تنکابن استان مازندران - ۶۰ درصد از تولیدات خود را به خارج از خاک هند صادر خواهند کرد. به گفته وزیر فناوری اطلاعات هند، «راوی شانکار پراساد» ارزش تولیدات این کمپانی‌ها در مدت زمان ۵ سال به ۱۵۳ میلیارد دلار خواهد رسید.

دولت دهلی نو می‌خواهد هند را تبدیل به - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تنکابن استان مازندران - یک مرکز جهانی برای تولیدات باکیفیت شامل گوشی‌های هوشمند کند. کمپانی‌های حاضر در این برنامه نزدیک به ۱.۲ میلیون شغل در کشور هند ایجاد خواهند کرد. سامسونگ و اپل که بیش از ۵۰ درصد درآمد ناشی از فروش گوشی‌های هوشمند در جهان را وارد حساب‌های بانکی خود می‌کنند، با ورود به هند می‌توانند تاثیر زیادی روی اقتصاد این کشور داشته باشند.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تنکابن استان مازندران

برخی از شرکت‌های چینی مانند اوپو، ویوو، وان پلاس و ریلمی برنامه‌ای برای حضور در این طرح ندارند. دولت دهلی نو برای شرکت‌های حاضر در کشورهای مختلف محدودیتی در نظر نگرفته و طبق گزارش شرکت تحقیقاتی «Canalys»، نزدیک به ۸۰ درصد بازار گوشی‌های هوشمند هند در اختیار شرکت‌های چینی است.

مشارکت شرکت‌های ویسترون، فاکسکان و پگاترون در این طرح نشان‌دهنده برنامه‌های اپل برای افزایش تولید آیفون در هند است. ویسترون برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ شروع به تولید مدل‌های قدیمی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تنکابن استان مازندران - آیفون در هند کرد و هم اکنون نیز فاکسکان یک گوشی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر تنکابن استان مازندران - جدید اپل، آیفون ۱۱ را در این کشور تولید می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone