تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20613.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

افشای کامل مشخصات و رندهای گوگل پیکسل 4a در آستانه معرفی رسمی

افشاگران دنیای فناوری آنقدر پرکار شده‌اند که رویداد معرفی موبایل‌ها به رویداد تایید شایعات بدل شده و اینبار نوبت به اطلاعات پیکسل 4a رسیده که پیش از رونمایی رسمی به شکل کامل افشا شود. گوگل ...

افشاگران دنیای - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - فناوری آنقدر پرکار شده‌اند - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - که رویداد معرفی موبایل‌ها به رویداد تایید شایعات بدل شده و اینبار نوبت به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - اطلاعات پیکسل 4a - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - رسیده که پیش از رونمایی رسمی به شکل کامل - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - افشا شود.

گوگل جمعه گذشته رونمایی از عضو جدید خانواده پیکسل در دوشنبه را به صورت رسمی تایید کرده بود و تردیدی نیست که این عضو همان پیکسل 4a است که از مدت‌ها قبل شایعاتی را در موردش شنیده بودیم. در فاصله ۲۴ ساعت مانده به معرفی این گوشی یکی از افشاگران معتبر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - نام  Ishan Agarwal در صفحه توییتر خود علاوه بر رندرهایی از این گوشی، تقریبا تمام اطلاعات مربوط به پیکسل 4a را لو داده است.

به گفته وی میان‌رده جدید گوگل با چیپست اسنپدراگون 730G، شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۳۱۴۰ میلی آمپرساعتی، نمایشگر ۵.۸۱ اینچی از نوع OLED - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ همراه خواهد شد. این موبایل با ابعادی ۱۴۴ در ۶۹.۴ در ۸.۲ میلی‌متری ۱۴۳ گرم وزن داشته وبا قیمت ۳۴۹ دلاری - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - عرضه می‌شود. وی همچنین مدعی شده که پیکسل ۵ همراه با نسخه 5G پیکسل 4a با قیمت ۴۹۹ دلاری در پاییز سال جاری معرفی خواهد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - شد.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران

وی در توییتی دیگر به سراغ مشخصات دوربین - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - رفته که از فقدان دوربین‌های چندگانه خبر می‌دهد. بر این اساس میان‌رده گوگل از دوربین - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی با اپرچر F/1.7،  زاویه دید ۷۷ درجه‌ای و لرزشگیر اپتیکال بهره خواهد برد. درون بریدگی نمایشگر هم - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - دوربینی ۸ مگاپیکسلی با اپرچر F/2 - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - قرار می‌گیرد. پیکسل 4a قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم و 1080p با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه را خواهد داشت. شاید این مشخصات روی کاغذ امیدوار کننده به نظر نرسد اما گوگل نشان داده برای ارائه کارایی بالا در تصویربرداری نیازی به پیاده‌سازی چند دوربین ندارد.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران

صفحه توییتر TechDroider هم تصویری از محتویات جعبه این گوشی را توییت کرده تا چیز نگفته‌ای - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - برای روز معرفی پیکسل - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - 4a باقی نماند.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر روشن نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
وای که چقدر خوشحال شدم که یخچالم درست شد! شرکت تعمیرچی واقعا خدمات حرفه ای و عالی ارائه می ده. دستشون درد نکنه که از شعبه شهسوارشون برای تعمیر یخچالم استفاده کردم. خیلی رضایت دارم و به همه پیشنهادشون می کنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone