تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20610.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

آمادگی بایت دنس برای واگذاری تیک تاک به مایکروسافت در پی هشدار ترامپ

دونالد ترامپ دیروز در صحبت با خبرنگاران اعلام کرده بود که به دنبال ممنوعیت استفاده از تیک تاک در آمریکا است و حالا به نظر می‌رسد مالک این اپلیکیشن، «بایت دنس» موافقت کرده به صورت ...

دونالد ترامپ دیروز در صحبت با خبرنگاران اعلام کرده بود که به دنبال ممنوعیت استفاده از تیک تاک در آمریکا است و حالا به نظر می‌رسد مالک این اپلیکیشن، «بایت دنس» موافقت کرده به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شیرگاه استان مازندران - صورت کامل فعالیت‌های آن در این کشور را واگذار کند.

تیک تاک یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان و ایالات متحده آمریکا است، اما مقامات آمریکایی آن را یک تهدید برای امنیت ملی این کشور می‌دانند. پس از اینکه وزیر امور خارجه این کشور، «مایک پمپئو» به احتمال ممنوعیت از این برنامه اشاره کرد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شیرگاه استان مازندران - و همچنین کمپین انتخاباتی «جو بایدن» نیز استفاده از آن - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شیرگاه استان مازندران - برای اعضا را ممنوع کرد، دونالد ترامپ در صحبت با خبرنگاران از امضای دستوری برای ممنوعیت آن خبر داد.

بایت دنس به عنوان مالک - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شیرگاه استان مازندران - این شبکه اجتماعی در گذشته به دنبال نگهداری سهم کوچکی از کسب و کار آن در ایالات متحده آمریکا بود - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شیرگاه استان مازندران - که کاخ سفید چنین - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شیرگاه استان مازندران - درخواستی را رد کرد. حالا به گزارش رویترز، این شرکت چینی می‌خواهد به صورت کامل از این کشور خارج شود و مایکروسافت این شبکه اجتماعی را در ایالات متحده آمریکا تصاحب کند.

در همین راستا برخی از سرمایه‌گذاران بایت دنس که در ایالات متحده آمریکا قرار - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شیرگاه استان مازندران - دارند، احتمالا می‌توانند به سهم کوچکی از آن دست پیدا کنند. نزدیک به ۷۰ درصد سرمایه‌گذاران خارجی بایت دنس آمریکایی هستند.

کاخ سفید در بیانیه‌ای بدون اشاره به دستور دونالد ترامپ مبنی بر ممنوعیت استفاده از تیک تاک اعلام کرده:

«دولت نگرانی‌های - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شیرگاه استان مازندران - جدی پیرامون تیک تاک برای امنیت ملی دارد و به ارزیابی سیاست‌های آینده خود ادامه می‌دهد.»

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شیرگاه استان مازندران

بایت دنس در این رابطه اظهار نظری نکرده، اما مدیر عمومی تیک تاک - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شیرگاه استان مازندران - در ایالات متحده آمریکا گفته:

«ما برای مدت طولانی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شیرگاه استان مازندران - اینجا هستیم و به اشتراک‌گذاری صدای - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شیرگاه استان مازندران - شما ادامه می‌دهیم.»

در طرح پیشنهادی بایت دنس، مایکروسافت که صاحب شبکه اجتماعی لینکدین است، وظیفه حفظ امنیت تمام کاربران تیک تاک در آمریکا را برعهده می‌گیرد. به نظر می‌رسد در این برنامه، یک شرکت آمریکایی دیگر غیر از مایکروسافت نیز می‌تواند چنین نقشی داشته باشد. مایکروسافت در این زمینه اظهار نظری نکرده، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شیرگاه استان مازندران - البته گزارشی به توقف مذاکرات میان این دو کمپانی به علت تصمیمات کاخ سفید اشاره کرده است.

زمانی که اوایل امسال شرکت «Cheetah Mobile» بخش کوچکی از سهام بایت دنس را طی یک قرارداد خصوصی فروخت، ارزش آن ۱۴۰ میلیارد دلار تخمین زده شد. از سرمایه‌گذاران - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شیرگاه استان مازندران - مطرح این شرکت چینی می‌توان به گروه سافت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شیرگاه استان مازندران - بانک اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شایسته نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر تعمیرگاه شما اطراف ایستگاه راه آهن شیرگاه کار انجام میده؟
پاسخ: بله در ایستگاه راه آهن شهر شیرگاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone