🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  4. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20639.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اینفوگرافیک: نگاهی به مشخصات گوشی هواوی P40 پرو

سری P هواوی راهی طولانی را طی کرده تا به جایگاه فعلی یعنی بهترین انتخاب برای عکاسی با موبایل رسیده است. هواوی با P40 پرو سطح رقابت در این حوزه را باز هم بالاتر برد. ...

سری P هواوی راهی طولانی را طی کرده تا به جایگاه فعلی یعنی بهترین انتخاب برای عکاسی با موبایل رسیده است. هواوی با P40 پرو سطح رقابت در این حوزه را باز هم بالاتر برد. با ما همراه باشید تا نگاهی به جدیدترین عضو این خانواده یعنی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - هواوی P40 پرو بیندازیم.

هواوی P40 پرو (بررسی دیجیاتو) نمایشگر ۶.۵۸ اینچی اولد با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۶۴۰ پیکسل و نرخ فریم ۹۰ هرتزی دارد که از نظر کیفیت،‌ یکی از بهترین نمونه‌ها در دنیای موبایل محسوب می‌شود. هواوی برای این گوشی یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و یک دوربین عمق‌سنج در نظر گرفته که درون حفره‌ای کپسولی شکل قرار دارند. البته اگر هواوی می‌توانست این حفره را کمی کوچکتر طراحی کند، بهتر می‌شد.

چیپست Kirin 990 5G به کار - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - رفته در هواوی P40 پرو جدیدترین - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - و قدرتمندترین ساخته این کمپانی به شمار می‌رود که همراه با ۸ گیگابایت رم، ترکیبی قدرتمند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در نتیجه با توجه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - به - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - این ترکیب سخت‌افزاری، هیچ کمبودی از بابت اجرای سنگین‌ترین بازی‌های روز احساس نمی‌کنید و رابط - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - کاربری نیز به بهترین - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - و روان‌ترین شکل اجرا می‌شود.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرخرود استان مازندران

دوربین‌های به کار رفته در هواوی P40 پرو ۴ گانه و متشکل از - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور پریسکوپی تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۴۰ مگاپیکسلی و در نهایت یک - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - سنسور ToF 3D است. دوربین اصلی در تمامی شرایط عکس‌های با کیفیتی می‌گیرد. دوربین‌های تله فوتو و فوق عریض هم در شرایط مناسب، تصاویر بسیار خوبی ثبت می‌کنند، البته برای استفاده از دوربین تله فوتو باید کمی تحمل به خرج دهید.

هواوی P40 پرو به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - اگرچه از حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند، ولی برای این کار باید از - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - کارت حافظه‌های اختصاصی خود هواوی استفاده کنید. باتری استفاده شده در این گوشی نیز ظرفیتی برابر ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد که می‌توانید به کمک سوپر شارژر ۴۰ واتی دورن جعبه، آن را به طور کامل در کمتر از یک ساعت شارژ کنید.

از نظر کیفیت ساخت نیز هواوی جای هیچ گونه گله‌ای باقی نگذاشته و با یک گوشی پرچمدار طرف هستیم که بدنه‌ای آلومینیومی داشته و میان دو شیشه با - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - کیفیت قرار گرفته است. هواوی P40 پرو در ۵ رنگ مختلف به بازار عرضه می‌شود که رنگ نقره‌ای یخی آن با پوشش مات، یکی از زیباترین‌های بازار به حساب می‌آید.

با دیجیاتو همراه باشید تا در اینفوگرافی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرخرود استان مازندران - زیر به مشخصات فنی این غول عکاسی نگاهی بیندازیم:

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرخرود استان مازندران

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone