تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44519.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

توسعه نخستین تجربیات واقعیت افزوده مبتنی بر پلتفرم ARKit اپل [تماشا کنید]

همانطور که مطلع هستید اپل اخیراً از تازه ترین نسل سیستم عامل های آیفون و آیپد خود یعنی iOS 11 رونمایی کرده که تغییرات مفیدی را با خود به همراه خواهد داشت. اما شاید یکی ...

همانطور که مطلع هستید اپل اخیراً از تازه ترین نسل سیستم عامل های آیفون و آیپد خود یعنی iOS 11 رونمایی کرده که تغییرات مفیدی را با خود به همراه خواهد داشت. اما شاید یکی از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مهم ترین و کلیدی ترین قابلیت های iOS 11، بهره مندی از پلتفرم واقعیت افزوده ای با نام ARKit بوده باشد.

گفتنی است اپل در جریان رویداد WWDC 17، دمویی از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پلتفرم - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - واقعیت افزوده خود را به نمایش گذاشت که مشابه آن را پیشتر در پروژه تانگوی گوگل مشاهده کرده بودیم. اما هنوز هم بسیاری از علاقه مندان مشتاقانه در انتظار توسعه اپلیکیشن های مختلف به دست توسعه دهندگان هستند تا قدرت نهفته در پلتفرم ARKit را آزاد کنند.

خوشبختانه هم اکنون برخی از آنها دست به کار شده و تجربه هایی را تولید کرده اند که بعضاً بسیار جالب توجه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و تعجب آور هستند.

هم اکنون ویدیو - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هایی توسط توسعه دهندگان در شبکه های اجتماعی مثل یوتوب و توییتر منتشر شده که در ادامه می توانید برخی از آنها - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone