🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44533.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

گوگل فوتوز حالا می تواند عکس ها را برای آرشیو شدن به شما پیشنهاد بدهد

تقریبا تمام موبایل هایی که این روزها به بازار می آیند مجهز به دوربین هستند، بنابراین می توان با اطمینان گفت که مردم این روزها بیشتر از گذشته عکس می گیرند. گرفتن عکس های بیشتر ...

تقریبا تمام موبایل هایی که این روزها به بازار می آیند مجهز به دوربین هستند، بنابراین می توان با اطمینان گفت که مردم این روزها بیشتر از گذشته عکس می گیرند. - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گرفتن عکس های بیشتر به این معناست که هر کس پس - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از مدتی کالکشن بزرگی از عکس های تصادفی خواهد داشت که ممکن است جستجوی در آن برای یک عکس خاص به کار دشواری تبدیل شود.

با این حال اگر از طرفداران گوگل فوتوز - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - هستید، حتما با دانستن این نکته خوشحال می شوید که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اپلیکیشن مذکور حالا آنقدر هوشمند شده که می تواند میزان اهمیت تصاویر برای شما را تشخیص بدهد؛ این که کدام موارد را جلوی دست نگه دارید و کدام ها را به آرشیو بفرستید.

گوگل فوتوز حالا آنقدر هوشمند شده که می تواند اهمیت تصاویر برای شما را تشخیص بدهد

تیم گوگل فوتوز با انتشار پستی در گوگل پلاس قابلیت جدید اپلیکیشن را این گونه تشریح کرده: «برای پیدا کردن و سازماندهی آن دسته از تصاویری که می خواهید در جایی به غیر از گالری ذخیره داشته باشید، از امروز با مراجعه به تب Assistant گوگل فوتوز مجموعه ای از تصاویر پیشنهادی برای ذخیره شدن در آرشیو را مشاهده خواهید کرد. اینجا می - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - توانید پیشنهادها را بررسی کرده و تصاویری که تمایلی به آرشیو شدن شان ندارید را از این قسمت حذف نمایید.»

با این قابلیت دیگر به بررسی تک تک تصاویر برای نگه داشتن یا - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نداشتن شان در گالری نیازی نخواهید داشت. این قابلیت هم اکنون برای نسخه های دسکتاپ، اندروید و iOS گوگل فوتوز عرضه شده است.

- تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone