🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44530.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات از دو ماه تاخیر در اجرای طرح رجیستری خبر داد

از میانه سال گذشته تا کنون، حرف و حدیث های بسیاری در خصوص طرح رجیستری موبایل به گوش رسیده است. بر اساس آخرین خبری که در نیمه اول اردیبهشت ماه منتشر شده بود، «قاسم خورشیدی»، ...

از میانه سال گذشته تا کنون، حرف - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و حدیث های بسیاری در خصوص طرح رجیستری موبایل به گوش رسیده است. بر اساس - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آخرین خبری که در نیمه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اول اردیبهشت ماه منتشر شده بود، «قاسم خورشیدی»، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا گزارش داد که زیرساخت های مورد نیاز برای این طرح در حال آماده شدن هستند و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - باید در تیر ماه منظر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کلید خوردن آن بود.

اینک ولی «محمود واعظی»، وزیر ارتباطات و فناوری - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اطلاعات خبر می دهد که پیمانکار این طرح، فرصت بیشتری برای عملیاتی کردن آن طلب کرده است. آنطور که خبرگزاری فارس می نویسد، واعظی در این باره گفته - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - است: «اقدامات برای اجرای طرح رجیستری تلفن همراه در حال پیشرفت است و پیمانکار داخلی برای اجرای این طرح انتخاب شده، - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - البته پیمانکار فرصت بیشتری برای عملیاتی کردن اجرای ریجستری خواسته است.»

تنها موبایل هایی که پس از اجرای طرح روشن می شوند، نیاز به رجیستر شدن دارند

وزیر ارتباطات در ادامه می گوید: «رجیستری - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تلفن همراه برای اینکه مردم دچار مشکل نشوند، کار پیچیده ای است، لذا مقرر شده بود که اواخر تیرماه ریجستری اجرایی شود، اما پیمانکار دو ماه فرصت خواسته تا این کار اجرایی شود، که تا پایان تابستان طرح ریجستری تلفن همراه عملیاتی می شود.»

بر اساس اظهار نظر جدید وزیر ارتباطات، تا پیش از پایان تابستان سال جاری، طرح مورد بحث اجرایی می شود اما چه موبایل هایی مشمول - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آن می شوند؟ بر اساس گفته های پیشین، قرار است تنها موبایل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - هایی که پس از اجرای طرح سیم کارت در آنها قرار می گیرد و روشن می شوند، نیاز به رجیستر شدن داشته باشند. - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در این میان افرادی که موبایل های قاچاق را پس از اجرای طرح روشن می کنند، می توانند با پرداخت عوارض مربوطه، همچنان از آن بهره گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone