🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44539.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

انتشار نخستین تصویر رسمی از وان پلاس 5؛ رونمایی رسمی، 30 خرداد ماه

چند روز پیش، تصویری با کیفیت از موبایل وان پلاس 5 در فضای مجازی منتشر شد که دوربین دوگانه، دکمه قطع صدا و طراحی کلی نیمه بالایی دستگاه را به تصویر می کشید. اما این ...

چند روز - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پیش، تصویری با کیفیت از موبایل وان پلاس 5 در فضای مجازی منتشر شد که دوربین دوگانه، دکمه قطع صدا و طراحی کلی نیمه بالایی دستگاه را به تصویر می کشید. اما این تنها تصویر افشا شده از وان پلاس 5 نبود و طی یک ماه اخیر، شاهد تصاویر و گزارش های مختلف و حتی نمونه تصاویر به ثبت رسیده با دوربین دوگانه وان پلاس 5 بوده ایم.

حالا کمپانی وان پلاس پس از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مشاهده حجم عظیم خبرهای افشایی -برخلاف سایر کمپانی ها که به گونه ای رفتار می کنند انگار هیچ چیز افشا نشده- تصمیم گرفته خود دست به کار شود و با انتشار اطلاعات رسمی، از انتشار اطلاعات غیررسمی و تایید نشده جلوگیری کند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

وان پلاس در صفحه رسمی گوگل پلاس خود تصویری از موبایل وان پلاس 5 منتشر کرده و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - عبارت «دوربین دوگانه، تصاویر واضح تر» را زیر آن درج نموده است. همانطور که می توان دید، تاریخ 20 ژوئن (30 خرداد ماه) نیز - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در بخش پایینی تصویر قرار گرفته که قطعاً به زمان رونمایی دستگاه اشاره دارد.

حالا که چینی ها تصویری رسمی از طراحی وان پلاس 5 منتشر کرده اند، این سوال برایمان پیش می آید که آیا کمپانی وان پلاس قصد داشته تا این حد زودهنگام از شکل و شمایل وان پلاس 5 رونمایی کنند یا اینکه افشای خبرهای گوناگون آنها را به این کار ترغیب کرده؟ نظر شما چیست؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone