🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  2. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  4. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  5. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44504.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ال جی بخش جدیدی را برای فعالیت جدی در حوزه هوش مصنوعی راه اندازی می کند

منابع خبری کره ای می گویند ال جی قصد دارد بخش جدیدی را برای تحقیق و توسعه فناوری های مرتبط با هوش مصنوعی در ساختار سازمانی خود ایجاد کند. علاوه بر فعالیت های تحقیقاتی در ...

منابع خبری کره ای می گویند ال جی قصد دارد بخش جدیدی را برای تحقیق و توسعه فناوری های مرتبط با هوش مصنوعی در ساختار سازمانی خود ایجاد کند. علاوه بر فعالیت های تحقیقاتی در زمینه هوش مصنوعی، ال جی بخش کاملاً جدید و اختصاصی را به تحقیق و توسعه در AI گمارده و بنابراین انتظار می رود در آینده تمامی محصولات این کمپانی در درجات مختلف از این تکنولوژی بهره مند شوند.

محصولات آینده ال جی در درجات - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مختلف از هوش مصنوعی بهره می گیرند

برنامه ال جی برای هوش مصنوعی موارد مختلفی را در بر می گیرد، از جمله کاربرد AI در لوازم خانگی، موبایل ها، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و حتی بخشی از قطعات تولیدی این شرکت که در خودروها به کار گرفته می شوند. البته تلاش ال جی محدود به این موارد نخواهد بود و حوزه های دیگر را نیز خواهد آزمود. بخش AI ال جی به دو مرکز تقسیم شده که یکی به رباتیک - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می پردازد و دیگری مستقیماً هوش مصنوعی را هدف قرار خواهد داد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

اگرچه حوزه های رباتیک هوشمند و یادگیری ژرف (عمیق) به عنوان اهداف اصلی این بخش جدید عنوان شده، اما - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ال جی پیش از این نیز سابقه استفاده از هر دو مورد را در محصولاتش دارد. ربات - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - های جاروبرقی که چند سالیست در سبد محصولات این شرکت کره ای جای دارند، از هر دو فناوری فوق برای عملیات هوشمند خود بهره می گیرند.

با - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این حال ال جی برخلاف کمپانی هموطنش یعنی سامسونگ، هنوز نتوانسته دستیار صوتی و هوشمند اختصاصی خود را توسعه دهد و فعلاً به دستیار گوگل (اسیستنت) در موبایل هایش اکتفا کرده. بنابراین می توان انتظار داشت با تخصیص یک مرکز کامل به این امر، در آینده نزدیک ال جی هم به جرگه شرکت های ارائه دهنده این فناوری بپیوندد.

- تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone