تعمیرات یخچال مابه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44520.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس موبایل های خانواده Zenfone 4 را اوایل مرداد معرفی می کند

ایسوس این روزها در صنعت موبایل چندان موفق ظاهر نشده و امید دارد تا با عرضه خانواده Zenfone 4، شرایط را کمی به سود خود تغییر دهد. در همین رابطه خبرهای تازه حاکی از آن ...

ایسوس این روزها در - تعمیرات یخچال مابه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - صنعت موبایل چندان موفق ظاهر نشده و امید دارد تا با عرضه خانواده Zenfone 4، شرایط را کمی به سود خود تغییر دهد. در همین رابطه خبرهای تازه حاکی از آن هستند که کمپانی تایوانی در اوایل مرداد ماه (اواخر ماه جولای) سری تازه اسمارت فون های خود را معرفی و روانه بازار خواهند کرد.

طبق صحبت های «جری شن»، مدیر عامل ایسوس، «خانواده Zenfone 4 با قیمتی رقابتی خواهند آمد و امید است تا با شروع سه ماهه سوم سال، شرایط را برای تجارت تلفن های هوشمند ایسوس تغییر دهد.»

در ابتدا - تعمیرات یخچال مابه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یک مدل 5.5 اینچی با قیمت - تعمیرات یخچال مابه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حدوداً 500 دلاری عرضه می شود

گفتنی است فعالیت های ایسوس در حوزه - تعمیرات یخچال مابه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تلفن های همراه، ضرر خالصی را در نیمه اول سال 2017 برای این شرکت در بر داشته اما انتظار می رود که آنها - تعمیرات یخچال مابه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در مجموع سال جاری میلادی را با سوددهی دوباره به پایان برسانند.

«شن» همچنین در ادامه صحبت هایش عنوان کرد:

شرکت در ابتدا تلفن همراهی 5.5 اینچی را از خانواده Zenfone 4 عرضه خواهد کرد و سپس خط تولید خود را با محصولاتی در اندازه های مختلف تقویت می کند. اسمارت فون - تعمیرات یخچال مابه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 5.5 اینچی ما در بازار تایوان قیمتی 500 دلاری خواهد داشت.

باید گفت که بنابر سخنان - تعمیرات یخچال مابه در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - «شن»، کمپانی ایسوس نسل بعدی موبایل های هوشمندش را با نام Zenfone 5 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر همتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
بچه ها سایت ***** یخچال مابه ico19jsprss شما را با کمترین قیمت و بهترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone