🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44537.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

افشای تصاویر تازه منتسب به طراحی نهایی آیفون 8 و آیفون 7 اس پلاس

با پشت سر گذاشتن رویداد WWDC 2017 و رونمایی از نسخه یازدهم سیستم عامل iOS، توجه ها یکبار دیگر به مورد انتظارترین اتفاق سال، یعنی معرفی آیفون 8 معطوف شده است. شایعات مربوط به سه ...

با پشت سر گذاشتن رویداد WWDC 2017 و رونمایی از نسخه یازدهم سیستم عامل iOS، توجه ها یکبار دیگر به مورد انتظارترین اتفاق سال، یعنی معرفی آیفون 8 معطوف شده است. شایعات مربوط به سه موبایل آیفون 8، آیفون 7 اس و 7 اس پلاس از سال 2016 بارها به گوش رسیده و حالا تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که گفته می شود به طراحی نهایی آیفون 8 و آیفون 7 اس پلاس تعلق دارند.

حساب کاربری VenyaGeskin1 در توییتر اخیراً طرح هایی انتشار داده و مدعی شده که تولید انبوه مدل های نسل بعدی آیفون آغاز گشته است. صحت اطلاعات منابع وی هنوز مشخص نیست اما به نظر می رسد که Geskin طی هفته های اخیر، به طرحی واحد دست یافته که شکل و شمایل نسل بعدی آیفون را به صورت دقیق مشخص می سازد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

طرحی که در بالا قابل مشاهده است، با آنچه در گذشته شنیده ایم سازگاری دارد. انتظار می رود این دستگاه ابعادی معادل آیفون 7 فعلی داشته باشد اما به لطف حاشیه کم دستگاه، اندازه نمایشگر به جای 4.7 اینچ به 5.8 اینچ می رسد. علاوه بر این انتظار می رود که آیفون 8 به دوربینی دوگانه در پشت با چیدمان عمودی مجهز باشد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

از طرف دیگر، Geskin طرحی دیگر نیز در حساب کاربری خود منتشر کرده که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آیفون 7 اس پلاس را نمایش می دهد و همانند انتظارات، شباهتی تمام و کمال به آیفون 7 پلاس فعلی دارد. تصاویر افشایی جدید Geskin ظاهراً موثق تر از تصاویر و خبرهای پیشین - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - وی هستند؛ اما وی کماکان به انتشار تصاویر مختلف ار فروم های چینی و منابعی که چندان قابل اطمینان نیستند ادامه می دهد و پس از دو طرح بالا، این تصویر را نیز منتشر کرده است:

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

وی در پایینِ تصویر و به عنوان توضیح درباره پنل پشتی آیفون - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 8، به عبارت «آلیاژ شیشه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و فلز» اشاره کرده، اما ادغام شیشه و فلز و تبدیل آنها به ماده ای مرکب، مانند این است که آب و روغن را در قالب مرکبی واحد در بیاوریم. با این حال، منطقی ترین توضیحی که می توانیم داشته باشیم، استفاده از شیشه تقویت شده به عنوان محافظی برای پنل پشتی آیفون 8 است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone