تعمیرات یخچال الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44528.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

گوگل چه زمانی به پشتیبانی از موبایل های نکسوس و پیکسل خاتمه می دهد؟

اگر یکی از دارندگان موبایل های خانواده پیکسل یا نکسوس هستید و تمایل دارید بدانید که چه زمانی نیاز به خرید یک موبایل جدید پیدا میکنید، باید بگوییم که گوگل اخیرا اعلام کرده چه زمانی ...

اگر یکی از دارندگان موبایل های خانواده پیکسل یا نکسوس هستید و تمایل دارید بدانید که چه زمانی نیاز به خرید یک موبایل جدید پیدا میکنید، - تعمیرات یخچال الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - باید بگوییم که گوگل اخیرا اعلام کرده چه زمانی پشتیبانی تلفنی و آنلاین برای این دستگاه ها را قطع خواهد - تعمیرات یخچال الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کرد.

در گذشته، غول جستجوگر وعده داده بود که موبایل هایش دست کم برای دو سال آپدیت های اندرویدی را دریافت خواهند کرد و به روز رسانی های امنیتی هم حداقل تا سه سال بعد از عرضه آنها به بازار در اختیار خریداران - تعمیرات یخچال الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قرار خواهند گرفت. همچنین به محض توقف ارائه آپدیت های امنیتی برای این موبایل ها، پشتیبانی تلفنی و آنلاین نیز برای آنها خاتمه می یابد.

به روز رسانی اندروید برای پیکسل و پیکسل اکس ال در اکتبر 2018 قطع می شود

با استناد به اطلاعاتی که این شرکت در صفحه پشتیبانی وبسایت خود قرار داده، گوگل به عهد خود وفادار است؛ بر این اساس تلفن های همراه پیکسل و پیکسل اکس ال که در سال 2016 معرفی شدند تا اکتبر سال 2018 آپدیت های اندروید را دریافت خواهند کرد و به روز رسانی های امنیتی برای آنها نیز تا اکتبر 2019 برقرار است.

گوگل همچنین اعلام کرده که در سپتامبر سال 2018، به پشتیبانی از موبایل های نکسوس 6P هوآوی و نکسوس 5X (ساخت ال جی) هم خاتمه می دهد که این یک سال بعد از توقف ارائه به روز رسانی سیستم عامل برای آنهاست.

اگر از دارندگان نکسوس 6 یا 9 هستید تا اکتبر امسال می توانید آپدیت های امنیتی برای - تعمیرات یخچال الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آنها را دریافت نمایید و بعد از آن دیگر امکان استفاده از پشتیبانی تلفنی و آنلاین گوگل را نخواهید داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone