تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32956.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

سونی از دستگاه پخش موسیقی ۷۹۰۰ دلاری با روکش طلا رونمایی کرد

به تازگی شرکت سونی در هنگ کنگ از جدیدترین گجت‌های پخش موسیقی خود رونمایی کرد و دو گجت را به این سری محصولاتش اضافه نمود؛ یک هدفون داخل گوش که به قیمت بیش از ۱۷۰۰ ...

به تازگی شرکت سونی در هنگ کنگ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از جدیدترین گجت‌های پخش موسیقی خود رونمایی کرد - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و دو گجت را به این سری محصولاتش اضافه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نمود؛ یک هدفون داخل گوش که به قیمت بیش از ۱۷۰۰ دلار عرضه می‌شود - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و یک دستگاه پخش موسیقی دیجیتالی که قسمت‌هایی از آن روکش - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - طلا دارد.

این دستگاه پخش موسیقی که DMP-Z1 نام دارد از همه‌ی فایل‌های صوتی با کیفیت بالا - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی می‌کند و یک آمپلی‌فایر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هدفون قدرتمند نیز در آن تعبیه شده است. علاوه بر این کلید چرخان تنظیم صدای این گجت طراحی خاصی دارد و روی آن روکشی از طلا کشیده شده است. به ادعای سازندگان در برخی قسمت‌های داخلی این دستگاه نیز، فلز طلا - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بکار رفته تا جریان سینگالی را افزایش داده و صدایی بسیار خالص پخش گردد.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این ویژگی‌های پیشرفته و منحصر به فرد بسیاری نیز در DMP-Z1 تعبیه شده و در میان آنها - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می‌توان به پردازنده - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - وینیل اشاره کرده که موجب می‌شود حرارت موسیقی در پخش دیجیتال حفظ گردد.

گفته شده پردازنده‌ی DSEE HX قادر است هر گونه صدایی از آلات موسیقی مختلف تا صوت انسان که طی فشرده سازی دیجیتال از دست رفته را بازسازی کرده و - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - قطعه‌ی موسیقی را بدین شکل کامل کند.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

این دستگاه از ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد و دو درگاه حافظه‌های جانبی مایکرو اس دی نیز در آن قرار گرفته تا کاربران بتوانند فضای موردنیاز - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برای تمام موسیقی‌های مورد علاقه‌شان را تامین کنند.

دستگاه پخش موسیقی سونی را می‌توان از طریق اتصال USB-C به کامپیوتر نیز وصل نمود. ضمن اینکه باتریDMP-Z1 قادر است انرژی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - لازم برای ۹ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تا - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ۱۰ ساعت پخش موسیقی را بسته به کیفیت آن فراهم کند.

در حال حاضر این دستگاه به صورت اختصاصی برای - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بازار - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آسیای شرقی عرضه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شده و کاربران می توانند با پرداخت ۷۸۸۲ دلار، آن را خریداری کنند.

 

تماشا کنید: سونی اکسپریا XZ2 از تست مقاومت سربلند بیرون - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آمد [تماشا کنید]

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone