تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32941.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی DeepMind می‌تواند ۵۰ بیماری چشمی را تشخیص دهد

به تازگی شرکت DeepMind موفق شده تکنولوژی هوش مصنوعی منحصر به فردی توسعه دهد که می‌تواند شبکه‌ی عصبی چشم را تحلیل کرده و بیماری‌های چشمی را تشخیص دهد. این شرکت که در واقع به شرکت مادر ...

به تازگی شرکت DeepMind موفق - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شده تکنولوژی هوش مصنوعی منحصر به فردی توسعه دهد که می‌تواند شبکه‌ی عصبی چشم را تحلیل کرده و بیماری‌های چشمی را تشخیص دهد.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شرکت که در واقع به شرکت مادر گوگل یعنی آلفابت اختصاص دارد، با - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - همکاری بیمارستان تخصصی چشم مورفیلدز - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تحقیقاتی انجام داده و نتایج اولیه‌ی آن را منتشر کرده است.

بر اساس یافته‌های این پژوهش، الگوریتم توسعه یافته - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - توسط این کمپانی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می‌تواند اسکن‌های مقطع‌نگاری همدوسی چشمی یا OCT را مورد بررسی قرار داده و مانند یک پزشک متخصص، نشانه‌های بیماری را تشخیص دهد. این سیستم می تواند به کمک پزشکان آمده و در تشخیص - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - صحیح راه درمان به آنها یاری رساند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

در حال حاضر تنها متخصصین زبده قادرند از محتوای اسکن‌های OCT، به وجود نشانه‌های بیماری‌های چشمی پی ببرند اما مشکل تعداد زیاد این اسکن‌هاست.

برای مثال روزانه لازم است بیش از ۱۰۰۰ اسکن در بیمارستان تخصصی چشم مورفیلدز بررسی می‌شود. استفاده از نیروی انسانی برای این مسئله موجب می‌شود که سرعت کار پایین آمده و وقفه‌ی زیادی میان تشخیص یا درمان ایجاد شود. برخی اوقات زیاد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شدن این وقفه به کور شدن دائمی برخی بیماران منتهی می‌گردد.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

به همین دلیل - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شرکت DeepMind تلاش کرده تا سیستمی توسعه دهد تا به کمک پزشکان آمده و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - روند تشخیص را قدری سرعت بخشد.

سیستم یاد شده از دو شبکه یا مرحله متفاوت برای تشخیص بیماری استفاده می‌کند. اولین مرحله قطعه بندی یا تقسیم سازی نام دارد و عملکردش این است - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که اسکن‌های OCT را به نقشه های - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سه بعدی تبدیل کند تا هر قسمت با رنگ‌های مخصوص از یکدیگر جدا شوند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

دومین مرحله، شبکه‌ی طبقه بندی نام دارد و نقشه‌ی سه بعدی قبلی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را آنالیز می‌کند تا بر اساس آن تصمیم بگیرد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کدامیک از قسمت‌های سیستم عصبی چشم دچار مشکل شده. پس از آن سیستم یادشده بر اساس مشکلات موجود، لیستی از - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بیماری‌ها و شدت آنها - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - منتشر می‌کند که می‌تواند پزشکان را در به کار بستن درمان مناسب یاری دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone