🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  3. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32970.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت همچنان به پشتیبانی از اسکایپ کلاسیک ادامه می‌دهد

ماه گذشته مایکروسافت نسخه به‌روز شده‌ای از اپلیکیشن اسکایپ را منتشر کرد که به وضوح برای جایگزینی با اسکایپ ۷.۰ یا همان اسکایپ کلاسیک در نظر گرفته شده بود. غول نرم‌افزاری در پی این کار، اعلام ...

ماه گذشته مایکروسافت نسخه به‌روز شده‌ای از اپلیکیشن اسکایپ را منتشر کرد که به وضوح برای جایگزینی با اسکایپ ۷.۰ یا همان اسکایپ کلاسیک در نظر گرفته شده بود. غول نرم‌افزاری در پی این کار، اعلام کرده بود - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کرمانشاه استان کردستان - که پشتیبانی از اسکایپ ۷.۰ را در تاریخ - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کرمانشاه استان کردستان - اول سپتامبر سال جاری متوقف خواهد کرد.

اما این اتفاق هرگز نیفتاد و حالا مایکروسافت اعلام کرده که می‌خواهد همچنان به پشتیبانی از این سرویس پرطرفدار ادامه بدهد. یکی از مسئولین این شرکت در انجمن‌های گفتگوی مایکروسافت با انتشار پستی دلایل ادامه پشتیبانی از اسکایپ کلاسیک را این گونه عنوان کرده است:

بر اساس بازخوردهای دریافتی از کاربران، ما برای مدتی پشتیبانی از اسکایپ  ۷.۰ (اسکایپ کلاسیک) را ادامه خواهیم داد. - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کرمانشاه استان کردستان - تا آن موقع کاربران می‌توانند همچنان از سرویس اسکایپ کلاسیک استفاده کنند.

این ادامه پشتیبانی در شرایطی صورت گرفته که اسکایپ ۸.۰ قابلیت‌های جدیدی مثل تماس‌های ویدیویی با وضوح اچ دی، اشتراک‌گذاری تماس‌ها و اشتراک فایل با درگ و دراپ و البته رابط کاربری کاملا جدیدی را برای این اپلیکیشن به ارمغان آورده اما بعضی کاربران با آن ارتباط برقرار نکرده‌اند.

تعدادی از کاربران در انجمن‌های گفتگوی مایکروسافت از اسکایپ جدید - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کرمانشاه استان کردستان - اعلام انزجار کرده و آن را «مخوف» توصیف کرده‌اند. بعضی هم گفته‌اند که بعد از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کرمانشاه استان کردستان - انتشار - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کرمانشاه استان کردستان - نسخه هشتم، دوباره به نسخه هفت برگشته‌اند چرا که یک سری قابلیت‌های نسخه کلاسیک را در نسخه جدید ندیده‌اند.

در هر صورت مایکروسافت هنوز به طور دقیق اعلام نکرده که پشتیبانی از نسخه کلاسیک را تا چه موقع ادامه می‌دهد. بنابراین تا آن موقع، می‌توانید همچنان از اسکایپ کلاسیک استفاده نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone