🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  2. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  3. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  4. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  5. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32971.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

پشتیبانی سرویس فیلیمو 24 ساعته شد

فیلیمو با 24 ساعته کردن واحد پشتیبانی، ارتباط با مشتریان خود را توسعه داده و در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی نیازهای مشتریان است. واحد پشتیبانی این مجموعه بیش از یک سال است که ...

فیلیمو با 24 ساعته کردن واحد پشتیبانی، ارتباط با مشتریان خود را توسعه داده و در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی نیازهای مشتریان است. واحد پشتیبانی این مجموعه بیش از یک سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و به گفته این مجموعه از میزی یکنفره­ با یک اپراتور، به واحد سازمانی مستقل با - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 3 شیف کاری در شبانه ­روز رسیده است.

به نظر می‌رسد با رشد کاربران فیلیمو و به دنبال آن افزایش - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سوالات و مشکلات­شان، دیگر پاسخگویی در زمان اداری کافی نیست و نیاز به داشتن یک پشتیبانی 24 ساعته و دائمی بیشتر از همیشه احساس می‌شود. این­ها بخشی از گفته‌های «احسان عمرانی» مدیر پروژه سرویس فیلیمو است. او در ادامه صحبت‌هایش - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به بررسی رفتارهای کاربران فیلیمو اشاره می کند و می‌گوید:

«در بررسی های سال 96 فیلیمو - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به این نتیجه رسیدیم که تماشای آنلاین فیلم و سریال در هر ساعت از شبانه­‌روز اتفاق می­‌افتد. برای مثال  بیش از 10 درصد از میزان تماشای محتواهای فیلیمو در یک روز به ساعت­های پایانی شب یعنی بین 12 تا 1 اختصاص دارد. نیروهای وقت اداری - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در فیلیمو هم اخیرا با تماس‌های متعدد کاربران روبرو شده و تمامی این دلایل باعث شد تا هر چه سریعتر مقدمات 24 ساعته شدن پشتیبانی فیلیمو را فراهم کنیم و با آموزش نیروهای متخصص و انتقال تجربه­‌های - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دیگر اعضای تیم به آن­ها، حالا با 3 شیفت کاری در هر روز هفته به کار خود ادامه دهیم.»

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی
عمرانی باور دارد که بسیاری از مشکلات کاربران فیلیمو در حقیقت ایراداتی از سوی ISPهاست و این موضوع با گفتمانی کوتاه بین کاربر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و پشتیبانی فیلیمو بر طرف می‌شود. او معتقد است که پشتیبانی 24 ساعته می‌تواند بسیاری از این اختلالات و سوتفاهم‌های پیش آمده برای کاربران را راحت تر و زودتر حل و فصل کند.

گفتنیست پشتیبانی فیلیمو در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز و از طریق تماس با خط 02174524 فعالیت خواهد کرد و کاربران - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند با این شماره‌ها تماس بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone