تعمیرات یخچال امرسان در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32951.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

انویدیا از کارت های گرافیک ورک استیشن کوادرو RTX با معماری تورینگ رونمایی کرد

انویدیا از معماری تورینگ برای پردازشگرهای گرافیکی رونمایی کرده و در کنار آن کارت گرافیک های ورک استیشن سری کوادرو RTX مبتنی بر این معماری نیز معرفی شده اند. کارت های گرافیک جدید از سری ...

انویدیا از معماری تورینگ برای پردازشگرهای گرافیکی رونمایی کرده و در کنار آن کارت گرافیک های ورک استیشن سری کوادرو RTX مبتنی بر این معماری نیز معرفی شده اند.

کارت های گرافیک جدید از سری کوادرو برای کاربران حرفه ای در مدل های کوادرو RTX 8000 و RTX 6000 در کنار RTX 5000 رونمایی شده اند.

به طور خلاصه باید گفت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - معماری تورینگ در واقع نسخه ای تکامل یافته از معماری قدیمی تر ولتا است و کارت های گرافیک جدید به لطفِ تا 4608 هسته کودا و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - حافظه های از نوع GDDR6 پهنای باند بالاتری را فراهم می کنند. علاوه بر این با استاندارد VirtualLink سازگار هستند؛ استانداردی که امکان اتصال هدست های واقعیت مجازی و انتقال تصویر، اطلاعات و نیروی الکتریکی مورد نیاز از طریق تنها یک درگاه USB-C فراهم می کند.

کارت های جدید سری کوادرو RTX همچنین به هسته های با عنوان «ray-tracing» مجهز شده اند که رندرینگ بلادرنگ با نورپردازی سراسری را فراهم می کنند. قدرت محاسباتی کارت های - تعمیرات یخچال امرسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - جدید تا 16 ترافلاپس اعلام شده است.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر فریدون کنار استان مازندران
مقایسه کارت گرافیک های سری کوادرو RTX

کارت ها همچنین از NVLink بهره می برند که توسط آن چندنی کارت گرافیک از سری کوادرو RTX می توانند با اتصال به هم میزان حافظه بافر فریم را به اشتراک گذارند. اعلام شده که شرکت های دل، لنوو و اچ پی در بین اولین تولید کنندگانی خواهند بود که کامپیوترهای دسکتاپ خود را به کارت های جدید انویدیا مجهز می کنند.

کارت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - های گرافیک جدید سری کوادرو قرار است در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی از راه برسند.

اخیراً AMD - تعمیرات یخچال امرسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - نیز از کارت گرافیک ورک استیشن رادئون پرو WX 8200 رونمایی کرده بود که وعده قدرت محاسباتی تا 10.8 ترافلاپس را می داد. انتظار می رود کارت گرافیک GTX 1180 انویدیا برای گیمرها نیز در اواخر مرداد ماه معرفی شوند.

 

تماشا کنید: درون کنسول را در باندل ویژه پلی استیشن 4 پرو ببینید

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone