🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  2. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  4. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32973.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

حمله ویروسی به TSMC؛ آیفون های بعدی با تأخیر از راه می رسند؟ [به روز رسانی]

شرکت تایوانی TSMC که چیپست های بسیاری از گوشی های هوشمند از جمله آیفون های 8 و 10 را تولید کرده و اخیراً تولید چیپست های A12 آیفون های 2018 را آغاز کرده، به تازگی تعدادی ...

شرکت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کلاردشت استان مازندران - تایوانی TSMC که چیپست های بسیاری از گوشی های هوشمند از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کلاردشت استان مازندران - جمله آیفون های 8 و 10 را تولید کرده و اخیراً تولید چیپست های A12 آیفون های 2018 را آغاز کرده، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کلاردشت استان مازندران - به تازگی تعدادی از خطوط تولید خود را به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کلاردشت استان مازندران - دلیل حمله ویروس - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کلاردشت استان مازندران - کامپیوتری متوقف کرده است.

اکنون تولید چیپست - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کلاردشت استان مازندران - های A12 اپل اهمیت بسیار بالایی برای این شرکت دارد، این اتفاق در حالی افتاده که تنها چند هفته تا رونمایی از آیفون های جدید فاصله داریم.

در حال حاضر TSMC توانسته از انتشار بیشتر ویروس جلوگیری کند ولی برخی از ابزارهای ساخت تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته اند. میزان صدمات وارد شده بسته به کارخانه ها متفاوت است و بر اساس گزارش، اعلام شده که ارزیابی کامل این موضوع فردا مشخص خواهد شد. اکنون برخی از کارخانه های تحت تأثیر قرار گرفته - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کلاردشت استان مازندران - بازگشایی شده اند اما برخی دیگر تا فردا کار خود را از سر نمی گیرند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کلاردشت استان مازندران

این اولین باری نیست که TSMC با حملات ویروسی مواجه شده، اما نخستین باری است که خطوط تولید این کمپانی مورد حمله ویروس های کامپیوتری قرار می گیرند.علاوه بر این تأثیری که این مسئله بر TSMC و اپل می گذارد مشخص نیست. خطوط مونتاژ مرتبط باید پیش از شروع به کار آماده سازی شوند و مشخص نشده که چه زمانی خطوط تولید به حداکثر ظرفیت تولید خود باز خواهند گشت.

امسال هم مشابه با سال گذشته میلادی این شرکت تنها تولید کننده چیپست هایی است که به آیفون ها قدرت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کلاردشت استان مازندران - می بخشند. قبل تر اپل تولید چیپ های مورد نیاز خود را به سامسونگ نیز سپرده بود. اپل خود چیپست های مورد نیازش را طراحی می کند ولی همچنان برای تولید آنها به شرکت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کلاردشت استان مازندران - های دیگر وابسته است.

بنا بر گزارش ها هنوز مشخص نیست چه فرد یا سازمانی در پس حمله ویروسی به TSMC - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کلاردشت استان مازندران - هستند.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 14 مرداد 97]

 

به روز رسانی اول - 15 مرداد 1397:

TSMC اعلام کرده اکنون 80 درصد از ابزارهای ساخت خود را بازیابی کرده و انتظار می رود تا فردا فرایند بازیابی کامل شود. اشاره نشده که ویروس چگونه در فرایند تولید چیپست A12 اپل برای آیفون های 2018 تأثیر خواهد داشت اما این موضوع 3 درصد روی درآمد مورد انتظار شرکت تایوانی در سه ماهه جاری تأثیر خواهد گذاشت.

 

به روزر سانی دوم - 16 مرداد 1397:

بر اساس گزارش بلومبرگ، TSMC مشکل پیش آمده را به باج افزار واناکرای نسبت داده؛ باج افزاری که اولین بار در سال 2017 در سطح جهان منتشر شد و کامپیوترهای بسیاری را آلوده کرد.

 

تماشا کنید: پلان؛ کنترل ماشین ها با فکر انسان در آینده نزدیک

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone