تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32964.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

جعل شناسه IMEI در بازار موبایل؛ سامانه همتا اطلاعیه داد

سامانه همتا، با انتشار اطلاعیه‌ای خبر داده است که در روز‌های گذشته افرادی اقدام به جعل شناسه IMEI و کپی کردن آن بر روی دستگاه‌های دیگر کرده‌اند؛ اقدامی که در این دوره از اجرای طرح ...

سامانه همتا، با انتشار اطلاعیه‌ای خبر داده است که در روز‌های گذشته افرادی اقدام به جعل شناسه IMEI و کپی کردن آن بر روی دستگاه‌های دیگر کرده‌اند؛ اقدامی که در این دوره از اجرای طرح رجیستری، تصور می‌شد قابل انجام نیست.

این سامانه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر متل قو استان مازندران - که در اصل مجری طرح رجیستری در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر متل قو استان مازندران - کشور است، خبر می‌دهد که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر متل قو استان مازندران - این اقدام جرم بوده و با افرادی که مبادرت به انجام چنین کاری کرده‌اند برخورد قانونی خواهد شد. در اطلاعیه همتا آمده است:

«هر اقدامی که منجر به تغییر شناسه IMEI و مغایرت آن با اطلاعات سامانه همتا گردد، برطبق ماده ۵ و ۳۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین ماده ۶ قانون جرایم رایانه‌ای، جرم تلقی شده و پیگرد قانونی خواهد داشت. مجازات تعیین شده برای مجرم، حبس از یک تا پنج سال یا جزای نقدی از بیست میلیون ریال تا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر متل قو استان مازندران - یکصد میلیون ریال یا هر دو در نظر گرفته شده است.»

سامانه همتا در این اطلاعیه خبر می‌دهد که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر متل قو استان مازندران - هر دستگاه تلفن همراه با شناسه IMEI - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر متل قو استان مازندران - مشخص، دارای یک کد فعالسازی یکبار مصرف است که فقط برای فعالسازی همان موبایل قابل استفاده است و امکان فعال‌سازی سایر دستگاه‌ها با IMEI جعلی یکسان با یک کد فعالسازی وجود ندارد: «این دستگاه‌ها پس از مدتی توسط سامانه همتا شناسایی و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر متل قو استان مازندران - ارتباط آن با شبکه‌های اپراتوری قطع خواهد شد.»

همتا از سوی دیگر مسئولیت چنین اقدامی را به گردن فروشنده انداخته عنوان می‌کند که حق شکایت از متخلفین برای سامانه همتا و شخص خریدار محفوظ است: «همچنین درصورت ارتکاب این جرم از سوی فروشندگان، مستندات لازم جهت پیگیری و برخورد قانونی با افراد متخلف در اختیار سازمان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر متل قو استان مازندران - تعزیرات حکومتی قرار خواهد گرفت.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone