تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32952.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

قابلیت بوت دوگانه ویندوز ۱۰ احتمالا به کروم بوک ها می آید

گوگل در حال توسعه قابلیتی شبیه به بوت دوگانه مک بوک برای پشتیبانی از ویندوز ۱۰ در لپ تاپ های کروم بوک است. پیکسل بوک علی رغم سرعت و کیفیت بالا تا حد زیادی به ...

گوگل در حال توسعه قابلیتی شبیه به بوت دوگانه مک بوک برای پشتیبانی از ویندوز ۱۰ در لپ تاپ های کروم بوک است.

پیکسل بوک علی رغم سرعت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - و کیفیت بالا تا حد زیادی به وب وابسته بوده و تعداد اپ های سازگار با آن هم محدود است، همین مسائل باعث استقبال نه چندان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - فراوان از آن در کشورهای کمتر توسعه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - یافته شده، حالا اما خبر رسیده که گوگل در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - حال رفع این مشکل است.

کاربران سایت XDA-Developers از تلاش چند ماهه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - گوگل برای توسعه قابلیت بوت دوگانه در لپ تاپ های پیکسل خبر داده اند. این قابلیت که از آن با عنوان Campfire (آتش اردوگاهی) یاد می شود، مشابه Boot Camp اپل است و ظاهرا قابلیت پشتیبانی از ویندوز ۱۰ را به کروم بوک ها می آورد.

بر این اساس هدف گوگل اخذ تاییدیه های سخت افزاری مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ است تا پیکسل بوک این سیستم عامل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - را به عنوان گزینه ای جایگزین اجرا کند. آنچه که این شایعه را تقویت می کند، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - پیدا شدن اشاراتی به کیت تاییدیه سخت افزار ویندوز در بیلدهای توسعه سیستم عامل کروم است.تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان

با توجه به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - اینکه مهندسان گوگل در حالت اعمال چندین تغییر در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - کروم او اس هستند ظاهرا فاصله چندانی با معرفی بوت دوگانه در پیکسل بوک باقی نمانده است. البته نصب ویندوز ۱۰ مستلزم حافظه داخلی اضافه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - است و از اینرو احتمالا پیکسل بوک های ۱۶ گیگابایتی از بوت دوگانه پشتیبانی نخواهد کرد. بر اساس داده های پروژه کرومیوم برای ساخت مرورگر متن باز تنها پیکسل بوک های با حداقل ۴۰ گیگابایت حافظه داخلی قابلیت بوت دوگانه را خواهند داشت چرا که ۳۰ گیگابایت از این فضا به ویندوز و ۱۰ گیگابایت باقیمانده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - هم به کروم او اس اختصاص پیدا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که گوگل چه زمانی قابلیت Campfire - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - را معرفی خواهد کرد اما این شرکت هرساله رویدادی سخت افزاری را در مهرماه برگزار می کند. سال گذشته در این رویداد شاهد معرفی نسل دوم موبایل های پیکسل بودیم و انتظار می رود که امسال علاوه بر رونمایی از پیکسل ۳ و اکس ال ۳ نسل جدیدی از پیکسل بوک های با قابلیت پشتیبانی از ویندوز ۱۰ هم از راه برسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone