🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  2. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  3. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  4. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  5. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25693.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از پهپاد VoloDrone با توانایی حمل حداکثر 200 کیلوگرم بار

شرکت ولوکوپتر (Volocopter) که اخیراً از اولین تاکسی هوایی خود رونمایی کرده است، می خواهد با پهپاد VoloDrone به عرصه پهپادهای حمل بار نیز ورود کند. این پهپاد الکتریکی 18 ملخ داشته و می تواند ...

شرکت ولوکوپتر (Volocopter) که اخیراً از اولین تاکسی هوایی خود رونمایی کرده است، می خواهد با پهپاد VoloDrone به عرصه پهپادهای حمل بار نیز ورود - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - کند. این پهپاد الکتریکی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - 18 ملخ - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - داشته و می تواند محموله ها را از طریق کنترل از راه دور یا به شکل خودران به مقصد تحویل دهد.

پهپاد VoloDrone - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - از بسیاری جهات شبیه تاکسی هوایی ساخت همین شرکت یعنی ولوسیتی (Velocity) بوده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - و توانایی حمل محموله ای با وزن حداکثر 200 - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - کیلوگرم تا شعاع 40 کیلومتری با حداکثر سرعت 110 کیلومتر بر ساعت را دارد.

این پهپاد با 9.2 متر عرض و 2.3 متر ارتفاع، فضایی تقریباً به اندازه ولوسیتی اشغال می کند و درست مثل آن با - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - تعویض باتری شارژ می شود که چند دقیقه بیشتر به طول نمی انجامد.

ورود شرکت ولوکوپتر به بازار پهپادهای باربر عجیب نیست. این کمپانی حامیانی همچون دایملر و جیلی را داشته و ساخت پهپاد صنعتی چندمنظوره می تواند نقطه شروع - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - خوبی برای این شرکت از لحاظ توسعه و کسب و کار باشد و آن را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - ورود به بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - چالش زا و غیر قابل پیش بینی تاکسی های هوایی آماده کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ابهر استان زنجان

شرکت ولوکوپتر رقبایی همچون Lilium, Kitty Hawk و اوبر را در کنار خود می بیند که به غیر از اوبر، بقیه ظاهراً به دنبال توسعه پهپادهای مسافربری هستند. البته - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - شرکت بوئینگ در حال توسعه یک پهپاد باربر با توانایی حمل محموله ای با حداکثر 227 کیلوگرم وزن است.

هنوز معلوم نیست پهپاد VoloDrone چه زمانی به شکل گسترده به خدمت گرفته می شود. زمانی که از مدیران شرکت سازنده در این رابطه سوال شد، فقط به گفتن جمله «در آینده نزدیک» بسنده کردند.

گفته می شود پهپاد دونفره ولوسیتی ممکن است تا دو الی چهار سال آینده به کار گرفته - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - شده و از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - کشور سنگاپور به عنوان اولین ایستگاه احتمالی این تاکسی هوایی در جنوب شرقی آسیا نام - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - برده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر ابهر استان زنجان - می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone