🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  3. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  4. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25681.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

آیفون 11 پرو با نیم کیلو طلای 18 عیار در پنل پشتی معرفی شد

برند روسی «کاویار» (Caviar) که اواخر مرداد ماه امسال از کلکسیون فضایی آیفون 11 رونمایی کرده بود، از خانواده آیفون 11 پرو با نام دیسکاوری (Discovery) با خصوصیات منحصر به فرد رونمایی کرد. برای سفارشی ...

برند روسی «کاویار» (Caviar) که اواخر مرداد ماه امسال از کلکسیون فضایی آیفون 11 رونمایی کرده بود، از خانواده آیفون 11 پرو با نام دیسکاوری (Discovery) با خصوصیات منحصر به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان - فرد رونمایی کرد.

برای سفارشی سازی این مجموعه از منظومه شمسی الهام گرفته شده و گرانقیمت‌ترین عضوش نیم کیلو طلای 18 عیار در پنل پشتی دارد. این مدل «سولاریوس» (Solarius) نام داشته و با برچسب قیمت 70 هزار دلاری برای مدل 64 - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان - گیگابایتی و 71100 دلار برای مدل 512 گیگابایتی، لقب - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان - گرانقیمت‌ترین آیفون 11 پرو را به خود اختصاص می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان

در صورتی که مشتری مدل 512 گیگابایتی آیفون 11 پرو مکس را انتخاب کند، - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان - قیمت از 70770 برای مدل 64 گیگابایتی تا 71470 دلار برای مدل 512 گیگابایتی بالا می رود و تنها یک مدل از این آیفون منحصر به فرد ساخته خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان

مدل «Mars» از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان - تیتانیوم مشکی با قسمت هایی از سنگ کامپوزیت که سنگ های سطح - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان - مریخ را - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان - تداعی می کند، تشکیل شده است. قسمتی از سنگ شهاب سیاره سرخ نیز در عدد 12 به کار رفته است و تنها 19 عدد از این مدل با شروع قیمت 8090 دلار تا 8560 دلار ساخته خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان

عضو بعدی مجموعه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان - به نام «Luna» از تیتانیوم مشکی و کربن تشکیل شده و اسامی اجرام فضایی با زبان - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان - لاتین روی آن حک شده و قطعه ای از سنگ ماه در ساعت پنل پشتی آن به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان - کار رفته است. از این مدل نیز تنها 19 عدد ساخته می شود که قیمت آنها با توجه به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان - حافظه داخلی گوشی از 8130 - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان - دلار تا - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان - 8600 دلار متغیر است.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان

عضو نهایی این مجموعه نفیس «Terra» نام دارد و با الهام گیری از سیاره زمین و جنگل ها، کوه ها، - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان - رودخانه ها و دریاچه های متعدد آن ساخته شده است. در پنل پشتی، زمین توسط فضای - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان - بیکران احاطه شده و با طلای 18 عیار خالص و همچنین قطعه ای از شهاب سنگ Tsarev مزین شده است. از این مدل 99 عدد ساخته شده و قیمت آن از 8250 تا 8720 دلار بسته به حافظه داخلی متغیر خواهد بود.

تمامی سنگ های آسمانی به کار - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان - رفته در آیفون ها توسط متخصص کانی شناسی موزه فرسمن روسیه گواهی اصالت دریافت کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر الوند استان زنجان - اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone