🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25684.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی دیپ مایند بالاتر از 99.98 درصد از بازیکنان استارکرفت 2 قرار گرفت

تیم هوش مصنوعی دیپ مایند گوگل سیستم جدیدی توسعه داده است که می تواند حرفه ای ترین بازیکنان جهان در بازی استراتژی همزمان استارکرفت 2 را شکست دهد. به گفته تیم توسعه دهنده، هوش مصنوعی ...

تیم هوش مصنوعی دیپ مایند گوگل سیستم جدیدی توسعه داده است که می تواند حرفه ای ترین بازیکنان جهان در بازی استراتژی همزمان استارکرفت 2 را شکست دهد.

به گفته تیم توسعه دهنده، هوش مصنوعی آلفا استار (AlphaStar AI) برای اولین بار توانست رقابت های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فومن استان گیلان - یک در برابر یک را در لول Grandmaster با هر سه نژاد بازی (Terran, Protoss, Zerg) انجام دهد.

به گفته شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فومن استان گیلان - دیپ مایند، عملکرد هوش مصنوعی مورد بحث بهتر از 99.98 درصد از بازیکنان فعال سایت Battle.net بوده و با شرایط و محدودیت های یکسان همانند بازیکنان واقعی از جمله زاویه دید دوربین، اطلاعات محدود نقشه و تعداد اکشن ها در هر دقیقه با توجه به گیم پلی انسانی مواجه بوده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فومن استان گیلان
هوش - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فومن استان گیلان - مصنوعی آلفا استار (نژاد سبز رنگ Zerg) در حال پیروزی در رویارویی آخر

هوش مصنوعی آلفا استار با تقلید از نحوه تمرین کردن بازیکنان حرفه ای استارکرفت به کمک نسخه ای دستکاری شده از سیستم یادگیری تقویتی (Reinforcement Learning)، موفق به انجام چنین کاری شده است.

دسامبر سال 2018 محققان دیپ مایند برای آزمایش هوش مصنوعی آلفا استار، آنرا در برابر دو تا از بهترین بازیکنان جهان با نام های مستعار «MaNa» و «TLO» از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فومن استان گیلان - تیم Liquid قرار دادند که هر دوی آنها شکست خوردند.

این دستاورد بزرگی برای اجتماع استارکرفت 2 است، اما توانایی های این سیستم موفقیت بزرگی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فومن استان گیلان - برای محققان هوش مصنوعی دیپ مایند هم محسوب می - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فومن استان گیلان - شود و می توان از رویکردهای مشابه در دنیای واقعی برای حل مشکلات پیچیده و یا گسترش توانایی های هوش ماشینی بهره جست.

شرکت بریتانیایی دیپ مایند به شرکت مادر گوگل یعنی آلفابت تعلق - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فومن استان گیلان - داشته و تا پیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فومن استان گیلان - این هوش مصنوعی آلفازیرو (AlphaZero) این شرکت توانسته بود بدون مداخله انسان در بازی هایی نظیر شطرنج، Go و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فومن استان گیلان - shogi به درجه استادی برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone