🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قنوات استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  2. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25685.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی دوربین پنجگانه می نوت ۱۰ را تایید کرد؛ سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی

شیائومی چهار ماه قبل از Mi CC9 به عنوان نخستین عضو سری CC رونمایی کرد و حالا خود را برای معرفی نسخه پروی این گوشی آماده می کند که از پنج دوربین قدرتمند بهره می برد. ...

شیائومی چهار ماه قبل از Mi CC9 به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قنوات استان قم - عنوان نخستین عضو سری CC رونمایی کرد و حالا خود را برای معرفی نسخه پروی این گوشی آماده می کند که از پنج - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قنوات استان قم - دوربین قدرتمند بهره می برد.

برند جدید CC از همان ابتدا با تمرکز بر جوانان و علاقمندان به عکاسی راه اندازی شد، در نتیجه این موبایل ها با ترکیبی از دوربین‌های پیشرفته و ابزارهای ادیت تصویر ارائه می شوند. Mi CC9 Pro هم - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قنوات استان قم - که قرار است با نام می نوت ۱۰ به بازارهای بین المللی عرضه شود، از این قاعده مستثنی نیست و با دوربین اصلی پنجگانه از راه می رسد.

کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قنوات استان قم - چینی تا - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قنوات استان قم - کنون اطلاعات دقیقی را در مورد مشخصات - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قنوات استان قم - سخت افزاری این موبایل ارائه نکرده اما - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قنوات استان قم - با انتشار توییتی دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قنوات استان قم - پنجگانه و ویژگی های آن را تایید کرده است. بر این اساس یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی نقش - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قنوات استان قم - دوربین اصلی شیائومی می نوت ۱۰ را ایفا خواهد کرد و در کنار آن دوربین ۵ مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم تا - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قنوات استان قم - ۵۰ برابر، ۱۲ مگاپیکسلی پرتره، ۲۰ مگاپیکسلی فوق عریض و در نهایت یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز تعبیه شده اند. در سمت راست دوربین هم ماژول فلاش دوگانه LED به صورت عمودی قرار گرفته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قنوات استان قم

شیائومی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قنوات استان قم - درباره مشخصات ماژول - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قنوات استان قم - دوربین سلفی حرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قنوات استان قم - به میان نیاورده اما چون می نوت ۱۰ همان نسخه جهانی CC9 Pro است، پس با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال مواجه خواهیم بود. از دیگر ویژگی های مورد انتظار باید به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قنوات استان قم - باتری قدرتمند ۵۲۶۰ میلی آمپرساعتی اشاره کنیم که به لطف شارژ سریع ۳۰ واتی به سرعت پر می شود.

بر اساس داده هایی که از رگلاتور چینی TENAA به دست آمده، گوشی مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قنوات استان قم - بحث از نمایشگر ۶.۴۷ اینچی با پنل اولد و رزولوشن +FHD بهره - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قنوات استان قم - می برد که حسگر اثر انگشت هم با آن یکپارچه شده. چیپست ۸ هسته ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی به کار رفته در می نوت ۱۰ هم احتمالا همان اسنپدراگون ۷۳۰جی است.

CC9 Pro احتمالا سه شنبه همین هفته - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قنوات استان قم - معرفی می شود اما برای رونمایی از می نوت ۱۰ باید تا پنجشنبه ۲۳ آبان منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone