🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25692.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

گوشی غیر هوشمند نوکیا 110 با قیمت ۲۵ دلار معرفی شد

نوکیا حالا گرچه موفقیت سابق را در عرصه موبایل ندارد اما ویژگی هایی چون طراحی خوب، کیفیت ساخت بالا و آپدیت های نرم افزاری سریع و به موقع بقای آن در رقابت داغ این روزهای ...

نوکیا حالا گرچه موفقیت سابق را در عرصه موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اسالم استان گیلان - ندارد اما ویژگی هایی چون طراحی خوب، کیفیت ساخت بالا و آپدیت های نرم افزاری سریع و به موقع بقای آن در رقابت داغ این روزهای صنعت موبایل را موجب شده. این برند در کنار پرچمداران، - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اسالم استان گیلان - میان رده ها و تلفن های هوشمند اقتصادی خود گوشه چشمی هم به موبایل های غیر هوشمند دارد و این حوزه یکی از نقاط قوت نوکیا به شمار می رود و گوشی کلاسیک نوکیا 3310 خود گواه این ادعاست. حالا شرکت HMD Global گوشی دیگری با این برند محبوب را به نام نوکیا 110 رونمایی کرده است.

نوکیا 110 طراحی به روز شده ای دارد گرچه نوکیا 3310 را در ذهن تداعی می کند. بدنه این موبایل از مواد - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اسالم استان گیلان - پلی کربنات ساخته شده که پیشتر در ساخت مدل های نوکیا لومیا به کار رفته بود. این گوشی بدنه ای جمع و جور دارد و وزنش از ۷۶.۱ گرم  فراتر نمی رود.

نوکیا 110 در حالی از شبکه 2G پشتیبانی می کند که در عصر 5G - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اسالم استان گیلان - به سر می بریم و به همین خاطر میتوان از آن به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اسالم استان گیلان - عنوان گوشی ذخیره برای نواحی دور افتاده ای استفاده کرد که همچنان شبکه 2G در آنها برقرار است.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اسالم استان گیلان

تازه ترین گوشی غیر هوشمند نوکیا - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اسالم استان گیلان - به یک - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اسالم استان گیلان - نمایشگر ۱.۷۷ اینچی رنگی با رزولوشن ۱۸۰ در ۱۲۰ پیکسل مجهز شده است. توان پردازشی این گوشی از طریق چیپست Spreadtrum SPRD 6531E تامین می شود و یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی نیز در بخش پشتی بدنه آن خودنمایی می کند.

نوکیا 110 انرژی مورد نیاز - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اسالم استان گیلان - خود را از باتری ۸۰۰ میلی آمپر ساعتی اش می گیرد که در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اسالم استان گیلان - وضعیت استندبای تا ۱۸.۵ روز شارژ دارد و برای مکالمه نیز می توان تا ۱۴ ساعت روی آن حساب کرد. اگر هم بخواهید با این گوشی موسیقی گوش - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اسالم استان گیلان - دهید می توانید تا ۲۷ ساعت از آن استفاده کنید. اضافه کنیم - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اسالم استان گیلان - که نوکیا 110 از طریق پورت میکرو USB شارژ می شود.

نوکیا 110 در قالب رنگ های خاکستری تیره، ارغوانی و سبز-آبی تولید شده - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اسالم استان گیلان - و از همین امروز با قیمت ۲۵ دلار در چین قابل خرید است. از عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اسالم استان گیلان - این گوشی به بازارهای دیگر هنوز حرفی به میان نیامده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone