🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  2. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  4. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26571.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ترامپ: احتمال خیانت گوگل به آمریکا را بررسی می‌کنیم

چندی پیش میلیاردر و سرمایه‌گذار آمریکایی Peter Thiel بدون ارائه مدرک و ادله خاصی ادعا کرده بود که گوگل احتمالا تحت نفوذ پکن قرار داشته و به دولت آمریکا خیانت کرده است. حالا دونالد ترامپ می‌گوید ...

چندی پیش میلیاردر - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - و سرمایه‌گذار آمریکایی Peter Thiel بدون ارائه مدرک و ادله خاصی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - ادعا کرده بود که گوگل احتمالا تحت نفوذ پکن قرار داشته و به دولت آمریکا خیانت کرده - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - است. حالا دونالد ترامپ می‌گوید که موضوع خیانت گوگل را مورد بررسی قرار خواهد داد.

ترامپ با انتشار توییتی Thiel را فردی صاحب اعتبار در حوزه فناوری به شمار آورده و از تصمیم خود برای بررسی این ادعا خبر داده است:

Peter Thiel، سرمایه‌گذار میلیاردر - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - حوزه تکنولوژی  عقیده دارد که گوگل با دولت چین همکاری می کند و باید به منظور خیانت مورد تجسس قرار بگیرد. او یک شخصیت بزرگ و باهوش است که در مورد این موضوعات بیشتر از هر کس دیگری اطلاعات دارد. بنابراین دولت این موضوع را بررسی خواهد کرد.

اولین بار Thiel - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - این مساله را طی کنفرانسی در واشنگتن اعلام و گوگل - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - را به تصمیم‌های خیانتکارانه متهم کرد. وی مدعی است این شرکت به جای همکاری با ارتش آمریکا، کار با دولت چین را برگزیده  و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - به همین بهانه از CIA و FBI خواست که مساله را مورد بررسی و پیگرد قرار دهند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران

چندی بعد گوگل در بیانیه‌ای این اتهامات را رد کرد و به نشریه هافینگتون پست گفت:

همانطور که قبلا هم گفته‌ایم، ما هیچ همکاری با ارتش چین نداریم و با بخش‌های دولت آمریکا مثل وزارت دفاع در حوزه مسائل امنیت سایبری، استخدام نیرو و مراقبت‌های حوزه سلامت همکاری می‌کنیم.

در واقع انتقاداتی که از گوگل می‌شود به تصمیم سال 2018 این شرکت بر می‌گردد. در آن سال گوگل تصمیم گرفت که قراردادش با - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - وزارت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - دفاع را تجدید نکند، قراردادی که به این وزارتخانه اجازه می‌داد از تجهیزات هوش مصنوعی گوگل برای - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - بررسی و آنالیز فیلم پهپادهایش استفاده کند.

در همان سال گوگل به خاطر کار روی موتور جستجوی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - سانسور شده Dragonfly برای چین مورد انتقاد قرار گرفت. با این حال اواخر 2018 ساندار پیچای مدیر عامل گوگل اعلام کرد که برای انتشار این موتور جستجو هیچ برنامه‌ای وجود ندارد.

هنوز بیانیه رسمی برای شروع تحقیق در مورد اتهام - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - خیانت گوگل - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - اعلام نشده و توییت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - ترامپ هم به هیچ جزییاتی در این باره اشاره نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone