🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  4. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25691.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

مقامات هندی از هک شدن شبکه یکی از نیروگاه های هسته ای خود خبر دادند

سازمان انرژی اتمی هند (به اختصار NPCIL) صبح امروز تایید کرد موفق به کشف بدافزاری در شبکه مدیریتی نیروگاه برق هسته ای Kudankulam شده که ظاهرا توسط برخی افراد در کره شمالی توسعه یافته است. این خبر ...

سازمان انرژی اتمی هند - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فسا استان فارس - (به اختصار NPCIL) صبح امروز تایید - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فسا استان فارس - کرد موفق به کشف بدافزاری در شبکه مدیریتی نیروگاه برق هسته ای Kudankulam شده که ظاهرا توسط برخی افراد در کره شمالی توسعه یافته است. این خبر یک روز بعد از آن منتشر می شود که شرکت هندی هرگونه حمله ای که بر سیستم های کنترل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فسا استان فارس - نیروگاه اثر بگذارد را رد نمود.

دستیار مدیریت NPCIL در بیانیه خبری که صبح امروز پیرامون این اتفاق منتشر کرده آورده است:

تایید بدافزار در سیستم NPCIL صحت دارد. موضوع توسط تیم ملی واکنش اضطرار رایانه ای هند (به اختصار CERT-In) به ما اطلاع داده شد و آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فسا استان فارس - در شهریورماه (۴ سپتامبر) متوجه این اتفاق شده بودند.

به گفته Nema این موضوع بلافاصله توسط متخصصان وزارت انرژی اتمی هند مورد بررسی قرار گرفت و ارزیابی های آنها نشان داد که پی سی آلوده به کاربری تعلق داشته که به شبکه اینترنتی مورد استفاده برای انجام امور مدیریتی متصل شده بود. این - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فسا استان فارس - شبکه از شبکه داخلی نیروگاه جدا شده و شبکه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فسا استان فارس - های مورد استفاده در داخل نیروگاه به طور مستمر تحت نظارت و پایش قرار می گیرند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فسا استان فارس

بدافزار مورد استفاده در این حمله که شرکت روسی کسپرسکی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فسا استان فارس - نام Dtrack را روی آن گذاشته در حملات گسترده ای علیه مراکز مالی و تحقیقاتی دنیا مورد استفاده قرار گرفته - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فسا استان فارس - است. بخشی از کدهای Dtrack با بدافزاری که گفته می شود توسط گروه مخرب Lazarus - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فسا استان فارس - توسعه یافته - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فسا استان فارس - مشترک است. این گروه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فسا استان فارس - نیز طبق اعلام وزارت دادگستری - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فسا استان فارس - آمریکا در کره شمالی استقرار دارد و تحت حمایت دولت این کشور است. نسخه دیگری - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فسا استان فارس - از این بدافزار نیز ATMDtrack نام دارد که پیشتر برای سرقت اطلاعات از شبکه های ATM هند مورد استفاده قرار گرفته بود.

DTrack در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فسا استان فارس - ظاهر نوعی ابزار جاسوسی و شناسایی است که با تشخیص حرکت دکمه های کیبورد حین لاگین، اسکن شبکه های متصل و پایش فرایندها روی کامپیوترهای آلوده دیتا را از سیستم های آلوده جمع آوری می کند.

البته همانطور که در ابتدا اشاره کردیم در جریان این حمله دسترسی مستقیم هکرها به شبکه های کنترلی نیروگاه فراهم نشده اما گفته می شود این - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فسا استان فارس - اتفاق بخشی از تلاش های صورت گرفته برای ایجاد حضور پایدار هکرهای کره شمالی در شبکه های این - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فسا استان فارس - نیروگاه بوده است.

محققان حوزه امنیت رفتار این بدافزار را به استاکس نت تشبیه کرده اند؛ بدافزاری که توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحی شده بود و با نفوذ - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فسا استان فارس - به تاسیسات هسته ای کشورمان قصد داشت کنترل تجهیزات غنی سازی را در دست بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone