🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  2. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  3. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25697.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

شرکت اسرائیلی سازنده جاسوس افزار از سوی واتساپ تحت پیگرد قانونی قرار گرفت

واتس اپ اعلام کرده شرکت اسرائیلی NSO Group را که در زمینه توسعه جاسوس افزار فعالیت دارد به خاطر نقش داشتن در هک کاربران این سرویس چت رمزگذاری شده تحت پیگرد قانونی قرار می دهد. چندی ...

واتس اپ اعلام کرده شرکت اسرائیلی NSO Group را که در زمینه توسعه جاسوس افزار فعالیت دارد به خاطر نقش - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شیراز استان فارس - داشتن در هک کاربران این سرویس چت رمزگذاری شده تحت پیگرد قانونی قرار می دهد.

چندی پیش نوعی آسیب پذیری نرم افزاری در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شیراز استان فارس - واتس اپ آشکار شد. هکرها در ادامه با کمک این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شیراز استان فارس - آسیب پذیری موفق شدند جاسوس افزار خود را از طریق ویدیو کال یا تماس ویدیویی درون گوشی مورد نظرشان قرار دهند.

Citizen Lab (همان سازمانی که این آسیب پذیری - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شیراز استان فارس - را کشف کرده بود) - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شیراز استان فارس - اعلام کرد که حمله یاد شده روزنامه نگاران و فعالان حقوق بشر را هدف قرار داده است. جاسوس افزار مورد استفاده در این حملات نیز که پگاسوس نام داشت توسط یک شرکت اسرائیلی به نام NSO Group طراحی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شیراز استان فارس - شده بود.

وقتی رخنه امنیتی واتس اپ آشکار شد NSO Group مدعی شد که در کاربرد مستقیم نرم افزارهایش نقشی نداشته و صرفا آن را در اختیار چند دولت خاص قرار داده است. اما طبق مقاله ای که امروز در واشنگتن پست منتشر شد ویل کثکارت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شیراز استان فارس - مدیر واتس اپ اعلام کرده به شواهدی از دخالت مستقیم NSO Group در این حمله دست پیدا کرده است:

حالا طبق قوانین دولت فدرال آمریکا ما NSO را مسئول این اتفاق - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شیراز استان فارس - می دانیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شیراز استان فارس

براساس گفته های کثکارت، سرورها و سرویس های مورد استفاده در این حملات به NSO Group مربوط می شدند و همچنین شواهدی به دست آمده که نشان می دهد اکانت های واتس اپ مورد استفاده در این حمله به شرکت مورد بحث تعلق داشته اند.

کثکارت در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شیراز استان فارس - یادداشت خود چنین نوشته است:

حمله به شدت پیشرفته بوده با این حال تلاش آنها برای مخفی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شیراز استان فارس - کردن ردپای شان چندان موفق نبوده.

در هر حال، طبق اعلان واتس اپ به دنبال این حمله ۱۴۰۰ دستگاه به کدهای مخرب آلوده شدند.

Citizen Lab در بیانیه ای مرتبط خبر داده که - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شیراز استان فارس - از زمان بروز حمله، همکاری اش با واتس اپ را آغاز - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شیراز استان فارس - کرده تا اهداف احتمالی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شیراز استان فارس - را شناسایی کند.

NSO Group هم در واکنش به این اخبار اعلام کرد:

ما با شدیدترین لحن ممکن ادعاهای امروز را رد می کنیم و قویا با آنها مقابله خواهیم کرد.

این شرکت همچنین مدعی شد وقتی یکی از محصولاتش برای اهدافی غیر از مقابله با جرم و تروریسم به کار می رود وارد عمل می شود.

واتس اپ نیز در مقابل از دادگاه درخواست کرده که جلوی اقدامات مشابه توسط - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شیراز استان فارس - این شرکت را بگیرد و در ادامه بیانیه خود چنین آورده است:

واتس اپ هر کاری که بتواند در چارچوب قوانین خود و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شیراز استان فارس - دادگاه انجام می دهد تا از حریم خصوصی و امنیت کاربرانش در هر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شیراز استان فارس - نقطه ای از عالم محافظت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone