🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  3. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25686.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

قفل گشایی با اثر انگشت به نسخه اندروید واتساپ اضافه شد

واتساپ در آخرین به روز رسانی نسخه اندروید اپلیکیشن خود، قابلیت قفل گشایی با اثر انگشت را به این اپ آورده است. این ویژگی هنوز در همه مناطق در دسترس نیست اما پس از انتشار ...

واتساپ در آخرین به روز رسانی نسخه اندروید اپلیکیشن خود، قابلیت قفل گشایی با اثر انگشت را به این اپ آورده است. این ویژگی هنوز در همه مناطق در دسترس نیست اما پس از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آوج استان زنجان - انتشار به روز رسانی قابل فعال کردن خواهد بود.

واتساپ در وبلاگ خود اعلام می کند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آوج استان زنجان - که کاربران اندروید می توانند از این پس با اثر انگشت وارد این پیامرسان شوند. با فعال کردن این قابلیت، حتی پس از باز - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آوج استان زنجان - کردن قفل صفحه گوشی، برای وارد شدن به این اپ به اثر انگشت نیاز است. این قابلیت در اپ های بانکی هم یافت می شود و برای - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آوج استان زنجان - افزایش امنیت کاربردی خواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آوج استان زنجان

این آپدیت هنوز برای همه مناطق منتشر نشده اما به گفته واتساپ پس از آپدیت کردن می توان قابلیت امنیتی مذکور - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آوج استان زنجان - را در بخش Privacy اپ فعال کرد. - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آوج استان زنجان - گزینه هایی برای - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آوج استان زنجان - آنلاک ماندن اپ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آوج استان زنجان - از یک تا 30 دقیقه پس از باز کردن قفل وجود دارد. همچنین می توان با غیر فعال کردن گزینه show content in notifications - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آوج استان زنجان - از نمایش محتویات پیام ها در نوتیفیکیشن جلوگیری کرد.

سایت WABetaInfo با مشاهده ویرایش بتای واتساپ در ماه اوت سال جاری میلادی، گزارش کرده بود که قابلیت قفل کردن با اثر انگشت به زودی به این اپ اضافه خواهد شد. این قابلیت به iOS هم آمده ولی کاربران آیفون می توانند به دو روش احراز هویت (فیس آیدی و تاچ آیدی)، این اپلیکیشن را باز کنند.

در حال حاضر فقط قفل گشایی با اثر انگشت به نسخه اندروید اضافه شده و واتساپ اشاره ای به پشتیبانی از فیس آنلاک نکره است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone