🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39764.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

با «زمین لرزان های» ۱۲۰۰ واتی جدید کمپانی SVS آشنا شوید

همه علاقه مندان به موسیقی می دانند که داشتن یک تجربه عالی موسیقیایی بدون وجود ساب ووفر جداگانه تقریباً بی معناست. در این زمینه SVS یکی از نام های کاملاً شناخته شده و محبوب است ...

همه علاقه مندان به موسیقی می دانند که داشتن یک تجربه عالی موسیقیایی بدون وجود ساب - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کوچصفهان استان گیلان - ووفر جداگانه تقریباً بی معناست. در این زمینه SVS یکی از نام های کاملاً شناخته شده و محبوب است که به تازگی از سه ساب ووفر جدید و قدرتمند خود رونمایی کرده است.

بلندگوهای سری 4000 کمپانی SVS موسوم به «زمین لرزان» (Earth-shaking) از محبوب ترین ساب ووفرها برای کاربری های خانگی و نیمه حرفه ای به شمار می روند.

طراحی اسپیکرهای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کوچصفهان استان گیلان - مورد بحث از لحاظ ظاهری کاملاً سرراست و قابل فهم است و بیننده در نگاه اول به خوبی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کوچصفهان استان گیلان - در می یابد که با چه قدرتی سر و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کوچصفهان استان گیلان - کار خواهد داشت. در دل هر سه مدل آمپلی فایر قدرتمند STA-1200D با توان ۱۲۰۰ وات RMS جا خوش کرده است.

دو مدل SB-4000 و PB-4000 از لحاظ عملکردی و ظاهری شباهت زیادی با یکدیگر دارند و تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کوچصفهان استان گیلان - در مدل PB-4000 شاهد تعبیه ۳ کانال خروجی زیر باند اصلی ۱۳.۵ اینچی جهت ایجاد صدای فراگیرتر هستیم.

مدل PC-4000 اما با دو برادر دیگر خود کاملاً متفاوت است. طراحی سیلندری آن - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کوچصفهان استان گیلان - هم از لحاظ زیبایی نسبت به دو مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کوچصفهان استان گیلان - دیگر برتر است و هم می تواند با بهره مندی از آمپلی فایر و بلندگوی مشابه، بیس عمیق تری را نسبت به دو مدل دیگر ایجاد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کوچصفهان استان گیلان - کند. ضمن این که امکان قرار دادن آن روی زمین با - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کوچصفهان استان گیلان - اشتغال سطحی کوچکتر نیز وجود دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کوچصفهان استان گیلان

در خصوص قیمت نیز باید گفت که قطعاً هر کسی از پس پرداخت دلارهای لازم برای تصاحب این ساب ووفرهای زیبا و کارآمد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کوچصفهان استان گیلان - برنخواهد آمد. لقب ارزان ترین زمین لرزش در این میان به مدل SB-4000 با قیمت ۱۵۰۰ دلار تعلق می گیرد. گران ترین ساب جدید SVS نیز PB-4000 است که برای خریداری آن - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کوچصفهان استان گیلان - می بایست ۱۹۰۰ دلار پرداخت نمود. مدل PC-4000 را نیز می توانید با ۱۸۰۰ دلار خریداری - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کوچصفهان استان گیلان - نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone