🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  2. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  3. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39759.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی موبایل های اقتصادی ردمی 5 و 5 پلاس را با نمایشگر 18:9 معرفی کرد

شیائومی امروز به وعده خود عمل کرده و موبایل های ردمی 5 و مدل پلاس آن را معرفی کرد. این دو موبایل ادامه دهنده راه ردمی 4 و ردمی نوت 4 هستند که در بعضی ...

شیائومی امروز به وعده خود عمل کرده و موبایل های ردمی 5 و مدل پلاس آن را معرفی کرد. این - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سیاهکل استان گیلان - دو موبایل ادامه دهنده راه ردمی 4 و ردمی نوت 4 هستند که در بعضی از بازارهای جهان - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سیاهکل استان گیلان - عنوان پرفروش ترین تلفن های همراه را به خود اختصاص داده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سیاهکل استان گیلان

ردمی 5 و 5 پلاس در رده موبایل های اقتصادی جای می - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سیاهکل استان گیلان - گیرند و به ترتیب قیمتی برابر با 120 و 150 دلار دارند. هر دو دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سیاهکل استان گیلان - به نمایشگر 18:9 مجهز شده اند، روندی که در سال 2017 از پرچمداران شروع شد و به تدریج به میان رده ها راه یافته. شیائومی تمرکز اصلی خود را در این دو تلفن همراه روی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سیاهکل استان گیلان - دوربین گذاشته و از حسگرهای پیشرفته به همراه فلاش مخصوص سلفی استفاده کرده است.

در ادامه مشخصات این دو موبایل را مرور می کنیم.

شیائومی ردمی 5

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سیاهکل استان گیلان

همان طور که گفتیم ردمی 5 موبایل ارزان قیمتی محسوب می شود که نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سیاهکل استان گیلان - 5.7 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس (720×1440 پیکسل) دارد. ترکیب چیپست کم مصرف اسنپدراگون 450 و باتری 3300 میلی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سیاهکل استان گیلان - آمپر ساعتی، می - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سیاهکل استان گیلان - تواند دو روز استفاده معمول را - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سیاهکل استان گیلان - برای کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سیاهکل استان گیلان - به ارمغان بیاورد.

این موبایل از نظر حافظه در دو پیکربندی عرضه می شود؛ یکی با 2 گیگابایت رَم و 16 - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سیاهکل استان گیلان - گیگابایت حافظه داخلی که همان 120 دلار قیمت دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سیاهکل استان گیلان - و دیگری با 3 گیگابایت رَم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی که برچسب قیمتی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سیاهکل استان گیلان - 135 دلاری را یدک می کشد.

شیائومی ردمی 5 پلاس

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سیاهکل استان گیلان

ردمی 5 پلاس که برادر بزرگ تر و گران تر در دوگانه شیائومی محسوب می شود، نمایشگر 5.99 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس (1080×2160 پیکسل) دارد و چیپست اسنپدراگون 625 را در خود جای داده است. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در این دستگاه هم می تواند استفاده دو روز را دوام بیاورد.

این موبایل با 3 گیگابایت رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 150 دلار به فروش می رسد و اگر خواهان ترکیب قدرتمند تری هستید، باید 190 دلار را برای مدلی با 4 گیگابایت رَم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بپردازید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سیاهکل استان گیلان

شیائومی هنوز اطلاعات دقیقی را در مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سیاهکل استان گیلان - دوربین این دو دستگاه ارائه نکرده، اما با توجه به دیگر مشخصات و قیمت آنها می توان ردمی 5 پلاس را یکی از بهترین موبایل های اقتصادی بازار در پایان سال 2017 دانست که می تواند فروش خوبی را برای این شرکت خوشنام در تعطیلات پایان سال رقم بزند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone