🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  3. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  4. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39767.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن Smart Display اچ تی سی در گوگل پلی منتشر شد

یکی از اپ های پیش فرض پرچمدار بعدی اچ تی سی یعنی +U11 که هنوز وارد بازار نشده، از همین امروز در گوگل پلی قرار گرفته است. اپلیکیشن Smart Display اطلاعاتی مثل زمان، تاریخ و ...

یکی از اپ های پیش فرض پرچمدار بعدی اچ تی سی یعنی +U11 که هنوز وارد بازار نشده، از همین امروز در گوگل پلی قرار گرفته است. اپلیکیشن Smart Display اطلاعاتی مثل زمان، تاریخ و میزان باتری باقی مانده را در حالت همیشه روشن روی نمایشگر +U11 به نمایش - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمخاله استان گیلان - می گذارد.

اسمارت دیسپلی امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمخاله استان گیلان - نمایش آیکن نوتیفیکیشن ها را هم دارد و از چندین ویجت ساعت مختلف و دو حالت Motion Launch و Always On بهره می برد. همچنین اپلیکیشن از حالت دیگری به اسم Pocket Mode هم برخوردار است که با گذاشتن موبایل در جیب، صفحه را به طور خودکار خاموش - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمخاله استان گیلان - می کند.

آخرین پرچمدار اچ تی سی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمخاله استان گیلان - تا پایان ماه دسامبر وارد بازار می شود، اما هنوز دلیل انتشار یکی از اپ های - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمخاله استان گیلان - پیش فرض آن در پلی استور مشخص نیست. احتمالا دلیل این کار انتشار سریع تر و راحت تر به‌روزرسانی ها برای این اپلیکیشن بوده چرا - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمخاله استان گیلان - که بعید است اسمارت دیسپلی با موبایل هایی از برندهای دیگر سازگاری داشته باشد.

البته احتمال کوچکی وجود دارد که مدل های قدیمی تر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمخاله استان گیلان - اچ تی سی قادر به اجرای این اپلیکیشن باشند. بنابراین اگر یک موبایل اچ تی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمخاله استان گیلان - سی دارید، - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمخاله استان گیلان - شاید بد نباشد که همین حالا پشتیبانی از اسمارت دیسپلی را در دیوایس خود چک کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمخاله استان گیلان

HTC Smart display

سازنده: HTC Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone