🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  2. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  3. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  5. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39748.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

فیلترینگ غیر همسان چیست؟ [به روز رسانی: تکذیب شد]

وزير ارتباطات در روزهای گذشته توضیحاتی پیرامون بحث فیلترینگ شبکه‌های مجازی ارائه کرد و خبر داد که طرح پالايش (فیلترینگ) هوشمند فضای مجازی در حال پیگیری است؛ طرحی که به گفته وی، احتمالاً تا سه ...

وزیر ارتباطات در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر تربت جام استان خراسان - روزهای گذشته توضیحاتی پیرامون بحث فیلترینگ شبکه‌های مجازی ارائه کرد و خبر داد که طرح پالایش (فیلترینگ) هوشمند فضای مجازی در حال پیگیری است؛ طرحی که به گفته وی، احتمالاً تا سه ماه آینده آماده پیاده‌سازی شود.

«محمدجواد آذری - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر تربت جام استان خراسان - جهرمی» در توضیح راهکار دولت جهت طبقه بندی دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت گفت که دستورالعملی جهت «غیرهمسان سازی نظام فیلترینگ» آماده شده و قرار است به دادستانی ارائه شود. به گفته وزیر ارتباطات، پیرو مذاکرات مکتوب با - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر تربت جام استان خراسان - دادستانی این موضوع مورد موافقت قرار گرفته شده است. جهرمی در این‌باره خاطر نشان کرد:

«با پیشرفت برنامه‌ها اکنون اغلب برنامه‌ها از پروتکل HTTPS استفاده می‌کنند که عملا امکان فیلترینگ هوشمند روی آنها وجود ندارد. متاسفانه به دلیل آنکه بخشی از ترافیک این شبکه اجتماعی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر تربت جام استان خراسان - روی الگوریتم رمز رفت، اعمال سیاست فیلترینگ هوشمند ممکن نشد. به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر تربت جام استان خراسان - همین دلیل تاثیرگذاری این پروژه روی  شبکه‌های اجتماعی کم شده است.»

اما فیلترینگ غیرهمسان دقیقا چیست؟ «مهدی واعظی» کارشناس امنیت اطلاعات در توضیح فیلترینگ غیرهمسان به دیجیاتو می‌گوید:

«فیلترینگ غیرهمسان بدین معنی است که هر فرد ملزم خواهد بود برای دسترسی به اینترنت با نام کاربری خود به اینترنت ورود کند. بر اساس این ورود، هر فرد ابتدا احراز هویت شده و سپس براساس هویت خود خواهد توانست به محتوای وب‌سایت‌های مجاز دسترسی پیدا کند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر تربت جام استان خراسان
پیام‌رسان‌ها و سایت‌های پرطرفدار در ایران که از رمزگذاری استفاده می‌کنند.

اما چرا طرح قبلی به نام فیلترینگ هوشمند با موفقیت اجرایی نشد؟ «محمود - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر تربت جام استان خراسان - رضا افرا» کارشناس نرم‌افزار در گفتگو با دیجیاتو، علت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر تربت جام استان خراسان - این مسئله را در رمزگذاری سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها می‌داند:

«HTTPS امن‌ترین پروتکل انتقال داده میان سرور و کلاینت است چراکه اطلاعات - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر تربت جام استان خراسان - به صورت رمزگذاری شده بین دو - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر تربت جام استان خراسان - طرف انتقال یافته و هیچ شخصی قادر نخواهد بود محتویات آن را مشاهده کند. از این رو اعمال - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر تربت جام استان خراسان - فیلتر هوشمند روی این پروتکل ممکن نیست.»

جهرمی در مورد طرح جایگزین فیلترینگ گفت که فرآیند پالایش هوشمند در حال پیگیری است، فاز دوم آن اتمام یافته و در فاز سوم نیز تجهیزات آن تامین شده است. وی امیدوار است تا سه ماه دیگر این پروژه برای فضای عادی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر تربت جام استان خراسان - وب آماده پیاده‌سازی شود.

دولت یازدهم در طرح فیلترینگ هوشمند پیش‌بینی کرده بود که در برخورد با یک صفحه، به جای فیلتر کردن تمام آدرس، بخشی از آن مسدود شده و دسترسی به سایر صفحات آزاد باشد. - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر تربت جام استان خراسان - اما اکنون به گفته کارشناسان قرار است مدل دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت تغییر کرده و این مهم بر مبنای موقعیت، سن و سایر شرایط کاربران تعریف گردد.


به روز رسانی ۱۹ آذر: محمدجواد آذری جهرمی ساعاتی پیش در توییتر خود خبر داد که وزارت ارتباطات طرحی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر تربت جام استان خراسان - مبنی بر «فیلترینگ غیر همسان» در دستور کار خود ندارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر تربت جام استان خراسان

لازم به توضیح است، دو کارشناسی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر تربت جام استان خراسان - که با دیجیاتو در رابطه با طرح فیلترینگ غیر همسان گفتگو کرده‌اند نظرات کارشناسی و برداشت شخصی خود از این طرح را عنوان نموده‌اند و هنوز جزئیات چنین طرحی از سوی مراجع رسمی منتشر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پروین نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روزتون بخیر یه سوال داشتم منطقه رضاآباد تربت جام هم خدمات دارید
پاسخ: بله در رضاآباد شهر تربت جام خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone