🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  3. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  5. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39779.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نام اصلی و برخی مشخصات سخت افزاری موبایل HTC Ocean Harmony مشخص شد

در سال 2014، کمپانی HTC موبایلی جالب به نام Desire EYE عرضه کرد و به نظر می رسد که تایوانی ها برای برگرداندن این نام گذاری به حیات آماده اند. بنابر اطلاعات منتشر شده از ...

در سال 2014، کمپانی HTC موبایلی جالب به نام Desire EYE عرضه کرد و به نظر می رسد که تایوانی ها برای برگرداندن این نام گذاری به حیات آماده اند. بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی ایوان بلس، افشاگر نام آشنای حوزه تکنولوژی، اچ تی سی برای عرضه موبایلی جدید به نام U11 EYEs برنامه ریزی کرده است.

اسمارت فون U11 EYEs ظاهراً همان دیوایسی است که پیشتر با نام HTC Ocean Harmony - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جوانرود استان کردستان - در خبرها شناخته می شد. بنابراین باید منتظر میان رده ای با نمایشگر 6 اینچی باشیم که به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 652 - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جوانرود استان کردستان - و 4 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است.

HTC Desire EYE که در تصویر بالا دیده می شود، به خاطر دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جوانرود استان کردستان - سلفی 13 مگاپیکسلی اش چنین نام گذاری متفاوتی داشت. اگرچه هنوز هیچ تصویری از U11 EYEs منتشر نشده، می توان حدس زد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جوانرود استان کردستان - که این دستگاه هم از دوربین سلفی قدرتمندی بهره مند باشد. علاوه بر این، دیگر خبری از حاشیه های عریض Desire EYE نیست و این موبایل ممکن است از منظر طراحی به HTC - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جوانرود استان کردستان - U11 Plus شبیه باشد که نمایشگر 6 اینچی را در بدنه ای بسیار جمع و جور جای داده.

مدتی پیش شنیدیم که Ocean Harmony یا U11 EYEs قرار است به صورت رسمی در ماه دسامبر رونمایی شود. با این که اچ تی سی به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جوانرود استان کردستان - صورت رسمی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جوانرود استان کردستان - این موضوع - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جوانرود استان کردستان - را تایید نکرده، اما به احتمال فراوان لازم نیست بیشتر از چند هفته منتشر باقی بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone